7 راه های کسب درآمد اینترنتی

راه های کسب درآمد اینترنتی

7 راه های کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد اینترنتی واقعی رایگان!!!

1- ساخت سایت های آموزشی کودکان

سایت آموزشی کودکان

 🍀 یک ایده که می تونی کلی ازش پول در بیاری. 🍀

کودکان و نوجوانان در دنیای اینترنت، غریب هستند و با وجود آن که سایت‌های زیادی برای آن‌ها راه اندازی شده است، اما همچنان والدینان ها برای دریافت مشاوره‌های اینترنتی و پایگاه‌های مناسب، با سردرگمی بعضاً مواجه می‌شوند. کارآفرین اینترنتی حوزه کودکان باشید.

مهد کودک‌های خوب، اسباب بازی‌های خوب و ارزان، کتاب‌های جدید نقاشی کودکان، لباس فروشی‌های جدید، اخبار کودک و مشاوره‌های پزشکی کودک برای والدین را در سایتی ارائه کنید.

این یک بازار ناشناخته است که به قولی، “دست” در آن زیاد نشده است! حتی راه اندازی سایت‌های آموزشی برای کودکان نیز می‌تواند راهکار خوبی برای درآمد زایی باشد. حتی می‌توانید دایرکتوری وبی برای معرفی صدها سایت داخلی و خارجی در زمینه کودکان و نوجوانان را معرفی کنید. 



2- خشکشویی و یا اتوشویی آنلاین

🍀 یک ایده که می تونی کلی ازش پول در بیاری 🍀

✅ایده خشکشویی و اتوشویی با اپلیکیشن

به راحتی و سرمایه کم درآمد کسب کنید

✔️یکی از بهترین راه‌های ایجاد یک منبع درآمد اینترنتی تسهیل یک بازار در حال فعالیت است…

🔲شعار شما :

با ثبت سفارش آنلاین، سرویس سیار خشکشویی ما به محل مورد نظر شما می‌آید،
لباس‌ها را دریافت می‌کند، خدمات مورد نیاز لباس‌ها در کارگاه مرکزی انجام می‌شود و در زمان و مکان تعیین شده به شما تحویل می‌گردد.

✅⭕️روش کار

✨شما ابتدا یک نرم افزار موبایل (اپلیکیشن) طراحی می کنید که خدمات و قیمت خشکشویی در آن وجود دارد.
و با استفاده از یک خودرو که روی آن تبلیغ کرده اید به درب منازل یا محل کار مشتریان مراجعه و البسه آنها را تحویل می گیرد.
🔑روش آن نیز به شرح ذیل است.

🔶مرحله1 – ثبت سفارش با اپلیکیشن موبایل که قبلا طراحی کرده اید و در اختیار شهروندان منطقه خودتان قرار داده اید.
با ورود به اپلیکیشن مشتری سفارش خود را ثبت می کند در این مرحله مشخصات سفارش (مکان و زمان دریافت و تحویل و توضیحات مربوطه) ثبت می شود.

🔶مرحله2- دریافت رایگان
راننده شما در روز و ساعتی که مشخص کرده اید به درب منزل یا محل کار مشتریان می روند و البسه و سایر را از مشتریان دریافت می‌کنند. این خدمات در مناطق تحت پوشش رایگان باشد.

🔶مرحله3- شستشو در مغازه و محل کار شما
خدمات درخواستی روی البسه انجام ، با بهترین مواد شستسو، و با دقت و کیفیت بالا انجام می شود.

🔶مرحله4- تحویل رایگان
البسه و سایر شسته و خشک شده و اتو شده آماده تحویل؛ در ساعتی مورد نظر مشتریان تحویل می شوند. مشتریان می توانید هزینه را از طریق نرم افزار که طراحی کرده اید پرداخت کنند.

🔴اینجوری مشتریان راحت و بدون دقدقه البسه را با یک در خواست در موبایل تحویل شما می شود.

3- مشنی اینترنتی آنلاین

🍀 یک ایده که می تونی کلی ازش پول در بیاری 🍀
مشاغل خانگی.
بسیاری از شرکت های کوچک و نوپا هستند (چه اینترنتی چه غیر اینترنتی) که به منشی و یا یک دفتر کار مجازی نیاز دارند تا به تلفن ها، فکس ها، ایمیل ها و درخواست های مشتریانشان پاسخ دهند. اما حجم کارشان آنقدر نیست که بخواهند فردی را به صورت تمام وقت استخدام کنند و به او حقوق خوب پرداخت کنند. یکی از کسب و کارهایی که می توانید حتی از خانه هم انجام دهید، منشی گری است. برای انجام این کار، به مهارت های کار با نرم افزارهای اداری مانند office نیاز دارید و همچنین مهارت پاسخ گویی به تلفن ها، صدای مناسب و دقت و سرعت لازم است.

این کار که با سرمایه بسیار کم قابل انجام است، به این صورت است که آن شرکت ها و کسب و کارها شماره های یک یا چند خط تلفن که شما در منزل تان وصل کرده اید را به عنوان شماره تماس خود به مشتریان و مخاطبانشان می دهند. شما هم در ساعات روز، تماس هایی که با این شماره ها گرفته می شود یا فکس هایی که ارسال می شود را پاسخ می دهید و دریافت می کنید و از طریق ایمیل به شرکت مورد نظر ارسال می کنید و بالعکس. پس از مدتی که کارتان گرفت می توانید توسعه بدهید، نیروی کمکی استخدام کنید و کسب و کارتان را گسترش دهید.

4-چاپ 3 بعدی اینترنتی

داغترین فرصت‌های کسب‌وکار اینترنتی
چاپ ٣ بعدی
طرح و ابداع چاپ ٣ بعدی به سرعت رو به رشد است و به محبوبیت دست می‌یابد. بیشتر ما هم‌اکنون چاپگر ٣بعدی در محیط کارمان نداریم، ولی بسیاری بر این باورند که ما به این سو در حرکتیم.
اگر مسئله این باشد، ‌حال زمان آن رسیده‌است که وارد عمل شویم. می‌توانید طرح‌های سه‌بعدی، برنامه‌ها، تحویل در محل، اجراء، و دیگر خدمات مرتبط را به فروش برسانید.

5- کلوپ کمدی و خنده دار

ویدیوهای کمدی به سرعت پخش می‌شوند. چند استندآپ کمدین، مانند میثم درویشان‌پور و مجید افشاری، وجود دارند که جدیدا به لطف رامبد جوان و برنامه‌ی خندوانه به سلبریتی تبدیل شده‌اند. دیگران نیز منتظر این هستند که نوبت‌شان فرا برسد. صدها کمدین وجود دارند که به دنبال راهی برای نشان دادن استعدادشان هستند. شما می‌توانید با راه‌اندازی یک کلوپ کمدی و خنده‌ی آنلاین به آن‌ها کمک کنید.

6- گروه دوستاران موسیقی و آهنگ پرپرگ

اگر توانایی تولید یک قطعه‌ی موسیقیایی را ندارید، حداقل کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یک گروه دوست داران موسیقی راه‌اندازی کنید.

دقت داشته‌باشید که یک گروه مشخص تشکیل دهید، مثلا هواداران موسیقی سنتی ایرانی، هواداران بابک جهانبخش و ….
اولین جایی که می‌توانید کسب و کارتان را شروع کنید فیسبوک و تلگرام است. همچنین باید یک وب‌سایت و یک اتاق گفتگو داشته‌‌باشید. در گام بعد می‌توانید یک اپلیکیشن موبایل طراحی کنید.

7- کسب درآمد از راه اندازی مدرسه موسیقی

کسب درآمد از اینترنت 

نیازی به فکر کردن نیست! اگر به آموزش موسیقی علاقه دارید، یک مدرسه‌ی آنلاین برای آن راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید با کانال ویدیویی رایگان یوتیوب شروع کنید و چند ویدیوی آموزش موسیقی را در آن‌جا بارگذاری کنید.
وقتی بخواهم چیزی را یاد بگیرم به اولین جایی که رجوع می‌کنم یوتیوب است، اگر از آن فرد خوشم بیاید، سعی می‌کنم از حضور آنلاین او بیشتر بهره بگیرم. اگر تدریس باکیفیتی داشته‌باشید می‌توانید کسب و کار خوبی با این مدرسه‌ی موسیقی داشته‌باشید.

اولین و بزرگترین سایت انشا برای تمامی پایه های تحصیلی
سلام...خیلی مفید بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد