30 نکته برای موفقیت در بازاریابی | چگونه یک بازاریاب نمونه باشیم

       آموزش انواع بازاریابی | نکات مورد تامل در مورد بازاریابی

اگر می خواهید در حوزه بازاریابی به قله های موفقیت سعود کنید این مقاله را بخوانید و با یک درآمد همراه باشید...

بازاریابی


21- هنر بازاریابی امروز< فروش یخچال به اسکیمو نیست> بلکه اسکیمو را به عنوان یک مشتری خشنود همواره در کنار داشتن است.

 

fhchvdhfd

بازاریابی به روش اینستاگرام

   امروزه اینستاگرام به عنوان پرکاربرترین شبکه اجتماعی جهان معرفی می شود که این امر زمینه مناسبی را برای فعالیت برندهای مختلف فراهم آورده است. درواقع در حال حاضر تقریبا تمامی شرکت ها در این شبکه فعالیت داشته و حتی بسیاری از کسب وکارها، تمامی تبلیغات و فروش محصول خود را از این طریق انجام می دهند. با این حال در این رابطه نحوه انجام کار نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز، درواقع شما نیز شاهد این امر بوده اید که برخی از برندهایی که حتی تا قبل از فعالیت در این شبکه هیچ گونه شهرتی را نداشته اند، از این طریق موفق شده اند تا به تمامی خواسته های تبلیغاتی و تجاری خود دست پیدا کنند.این امر در حالی است که برخی از برندهای مطرح در این زمینه موفقیتی را به دست نیاورده اند. اگرچه این امر در ابتدا کمی عجیب به نظر می رسد، با این حال واقعیت این است که در این رابطه نحوه انجام کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و تفاوت را ایجاد خواهد کرد.

در همین راستا و در ادامه به بررسی نکات مهم در راستای موفقیت شما در بازاریابی از طریق اینستاگرام، خواهیم پرداخت. 

قبل از ورود به بحث ضروری است تا به آگاهی ای نسبت به امکانات این شبکه برای امور تبلیغاتی دست پیدا کنیم. درواقع شما به سه شیوه می توانید اقدامات خود را پیگیری کنید.

1- ارسال عکس، در این زمینه شما باید تصاویری باکیفیت را از محصول خود تهیه کرده و آن را همراه با ارائه توضیحات کافی در معرض نمایش قرار دهید. فراموش نکنید با توجه به این امر که محوریت اصلی اینستاگرام در پایه ارسال عکس است، به همین خاطر در این رابطه کیفیت تصاویر میزان تاثیرگذاری آن را بر روی مخاطب تعیین خواهد کرد.

2-ارسال فیلم، از جمله ضعف های موجود در اینستاگرام عدم امکان ویدئوهای طولانی بوده است که در نسخه های جدید آن به خوبی رفع شده است. این امر از طریق امکان جدید IGTV امکان پذیر است. در این رابطه نکته مهم این است که باید در فیلم های خود توضیحات کاملی در رابطه با ویژگی های محصول ارائه کرده و آن را به صورت عملی نشان دهید.

3-تبلیغات غیرمستقیم: در این رابطه شما به صورت مستقیم یک اقدام تبلیغاتی را انجام نخواهید داد. بدون شک تاکید بیش از حد بر روی تبلیغات در درازمدت مخاطب را خسته خواهد کرد. به همین خاطر شما از این طریق می توانید با انجام کاری دیگر، به اهداف بازاریابی خود نیز دست پیدا کنید.

برای مثال این امر که از صفحه های پرطرفدار و خلاق بخواهید که در پست های خود جایی را نیز برای برند و یا محصول شما مشخص نمایند، از جمله روش هایی خواهد بود که به بهتر دیده شدن شما کمک بسیاری خواهد کرد. در آخر به خاطر داشته باشید که هیچ مانعی در راستای استفاده از هر سه روش به طور همزمان وجود نداشته و همه چیز به نیاز شما بستگی خواهد داشت.

1-تصاویری قدرتمند و طبیعی تهیه کنید

بزرگ ترین اشتباه شرکت ها در بدو حضور در این شبکه این است که آن ها بر این باور هستند که هزینه های عکاسی ممکن است بی دلیل باشد. به همین خاطر خود با کم ترین امکانات اقدام به انجام این کار می نمایند. با این حال توجه داشته باشید که به مانند شرکت شما در هر حرفه و کسب و کار، تعداد بی شماری شرکت های دیگر وجود داشته و همین امر باعث می شود تا اقدامات رقابتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد. بدون شک همان طور که در گذشته نیز بیان شد، در اینستاگرام 80درصد کار به کیفیت تصویر بستگی داشته و لازم است تا قبل از فعالیت خود به دنبال عکاسی مناسب برای حوزه کاری خود باشید.

نکته بسیار مهم در این رابطه این است که کیفیت کار شما باید به واقعیت محصول نزدیک باشد در غیر این صورت مشتریان شما را به فریب کاری متهم خواهند کرد. همچنین بهتر است تا نگاهی به فعالیت های انجام شده از سوی سایر برندهای رقیب داشته باشید تا از انجام کاری تکراری جلوگیری شود. به عنوان نکته پایانی در این بخش شایان ذکر است که همواره تنوع خاصی را به اقدامات خود بخشیده و نظرات افراد را به صورت مرتب در رابطه با کیفیت فعالیت خود جویا شوید.

2-احساسات مخاطب را تحت تاثیر قرار دهید

درواقع شما باید چیزی را در معرض نمایش قرار دهید که نه تنها چشمان، بلکه احساسات مخاطبان را نیز تحت تاثیر قرار دهد. برای مثال در صورتی که صاحب یک رستوران هستید توصیه می شود تا تاکید خود را بر روی عکاسی غذا قرار داده و با این اقدام افراد را نسبت به رستوران خود متمایل سازید. در این رابطه شما همواره می توانید تا از طریق ارائه خلاقیت به راهکارهای جذابی دست پیدا کنید.

برای مثال این امر که باقیمانده غذاهای پخته شده را به صورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار دهید، بدون شک مورد توجه جدی افراد قرار خواهد گرفت. در این رابطه بهتر است تا به آگاهی ای نسبت به ویژگی های جامعه هدف خود نیز دست پیدا کرده باشید. این امر شما را در انتخاب بهترین گزینه موجود، راهنمایی خواهد کرد. نکته بسیار مهم در این رابطه است که مخاطب باید همواره احساس راحتی با شما داشته باشد که این امر به کیفیت کار مدیران صفحه شما بستگی خواهد داشت.

3-حجم متن های ارسالی را کم کنید

بدون شک هیچ فردی تمایل ندارد تا زمان زیادی را به مطالعه یک پست اختصاص دهد. به همین خاطر شما باید نسبت به متن و توضیحات مدنظر خود نیز توجه کافی را داشته باشید. از جمله اقدامات نادرست بسیاری از شرکت های فعال در اینستاگرام این است که قیمت محصولات خود را درج نکرده و از مخاطبان می خواهند تا خود مستقیما در این رابطه سوال کنند. فراموش نکنید که شما باید بیش ترین حد احترام را برای مخاطبان خود قائل شوید. بدون شک این امر که زمانی اضافه را از افراد بگیرید، کاملا مغایر با احترام لازم خواهد بود. به همین خاطر نخستین چیزی که باید حتما در توضیحات شما موجود باشد، نام محصول و قیمت آن است. این امر که اجازه دهید تا افراد محصولات شما را شخصی نمایند نیز از دیگر اقداماتی خواهد بود که شانس فروش شما را به شدت افزایش خواهد داد. برای مثال در صورتی که مشتری خواهان حذف و یا اضافه کردن چیزی است، نباید با مخالفت شما مواجه شود.

4-از حواشی دور بمانید

در اینستاگرام شما در معرض یک میلیارد کاربر قرار خواهید داشت. به همین خاطر کوچک ترین اشتباه شما با سرعتی بسیار بالا پخش خواهد شد. به همین خاطر لازم است تا همواره ایده های خود را قبل از اجرایی کردن آن مورد بازبینی های چندباره قرار داده و اخبار پیرامون خود را مورد بررسی جدی قرار دهید. این امر احتمال بروز شایعه را کاهش خواهد داد. درواقع این احتمال وجود دارد که برندهای رقیب اقدام به نشر اخبار نادرستی در رابطه با شما نمایند که این امر هوشیاری شما را نیاز خواهد داشت. در موارد بسیاری مشاهده شده است که به علت یک شایعه هرچند بی اساس کلیه اقدامات مثبت برندها نابوده گشته است. به همین خاطر این امر در اصل یک اقدام محافظتی محسوب خواهد شد.

5-فعالیت سایرین را مورد ارزیابی قرار داده و تردیدهای خود را در معرض آزمایش گذارید

از جمله ویژگی های مثبت اینستاگرام وجود ارتباط مناسب با سایر شبکه های اجتماعی خصوصا فیس بوک است. این امر کار را بسیار راحت تر کرده و امکان تبادل و همکاری را در سطحی بالاتر فراهم خواهد کرد. نکته ای که در این بخش لازم است تا به آن توجه کنید این است که باید فعالیت سایرین را مورد ارزیابی قرار داده و از اقدامات آن ها باخبر باشید. بدون شک انجام همه این کارها توسط یک نفر، امری سخت بوده و به همین خاطر توصیه می شود تا همواره از چندین ادمین استفاده کنید. در نهایت ممکن است شما نسبت به برخی از فعالیت های خود دچار تردیدهایی باشید که در این رابطه بهتر است تا آن را در محیطی کوچک تر مورد آزمایش قرار داده و در صورتی که نتیجه بخش بوده، در صفحه رسمی خود، استفاده کنید.

6-فراموش نکنید که اینستاگرام ابدا مشابه فیس بوک نیست

اگرچه فیس بوک شرکت مادر این شبکه اجتماعی محسوب می شود، با این حال نوع فعالیت و ویژگی های این دو کاملا با یکدیگر تفاوت داشته و به همین خاطر نباید تصور کرد که در اینستاگرام نیز می توان اقداماتی مشابه فیس بوک انجام داد. در این رابطه برخی از برندها در اقدامی غیرحرفه ای فعالیت های یکسانی را در تمامی شبکه ها انجام می دهند. به نحوی که شما مشابه پست ارسالی در اینستاگرام را در شبکه اجتماعی دیگری نیز خواهید یافت. به همین خاطر لازم است تا از همان ابتدای کار خود نسبت به تفاوت های موجود به آگاهی لازم رسیده و در هر شبکه با توجه به امکانات و ویژگی های کاربران آن، اقدام نمایید.

7-با مخاطبان ارتباط برقرار کرده و آن ها را به چالش بکشید

این امر که انتظار داشته باشید که مخاطبان خود به سراغ شما بیایند، تصوری نادرست بوده و شما باید همواره پیگیر آن ها باشید. درواقع این امر تنها در رابطه با جذب مشتری نبوده و در رابطه با مشتریان سابق نیز صادق است. در این رابطه شما باید به نحوی خود را به آن ها نزدیک کنید تا آن ها همواره شما را به عنوان برند محبوب خود برای خریدهای مجدد محسوب نمایند. همچنین ارائه تخفیف ها و امکانات ویژه برای مشتریان باسابقه و مخاطبان اینستاگرام نیز از جمله دیگر اقدامات ضروری در این رابطه است. در این زمینه ایجاد چالش ها نیز می تواند مخاطب را با برند شما به خوبی درگیر کند. از جمله اقدامات رایج در این رابطه برگزاری مسابقات عکاسی با محصول بوده که می توانید با توجه به خلاقیت و امکانات خود، روش های جذاب دیگری را نیز پیدا کنید.

8-هیچ گاه ناامید نشوید

هر فعالیتی زمان مختص به خود را نیاز خواهد داشت. این امر یک واقعیت است و اقدامات بهتر شما تنها می تواند زمان آن را کوتاه تر کند. به همین خاطر موفقیت یک شبه را فراموش کرده و همواره با اعتماد به نفس و باور کافی به کار خود ادامه دهید. در این رابطه از مقایسه کردن خود با موفقیت های سایرین نیز خودداری کرده و بر روی عملکرد خود متمرکز بمانید.

9-از هشتگ به صورت هوشمندانه استفاده کنید

هشتگ ها درواقع یک امکان جذاب برای دسته بندی تصاویر و مطالب ارسالی است. این امر به کاربران کمک خواهد کرد تا با سهولت بیش تری به مطالب مدنظر خود دسترسی پیدا کنند. به همین خاطر لازم است تا در پایان توضیحات خود دسته بندی های مورد نیاز را تعیین کنید. در این رابطه حتی استفاده از هشتگ های پراستفاده ای که ارتباط چندانی را با حوزه کاری شما ندارد نیز می تواند یک راهکار در راستای جذب مخاطبان بیش تر محسوب شود. در این رابطه اپلیکیشن های متنوعی وجود دارد که کار هشتگ گذاری را برای شما آسان تر خواهند کرد. توجه داشته باشید که در صورتی که به صورت جهانی فعالیت می کنید، لازم است تا به صورت چند زبانه فعالیت نمایید.

10-به دنبال کسب اعتماد هرچه بیش تر باشید

در تلاش باشید تا ارتباط خود را به چیزی فراتر از یک شبکه اجتماعی درآورید. برای مثال این امر که امکان بازدید از شرکت و یا ارتباط مستقیم با کارمندان را فراهم آورید، از جمله مواردی است که اعتماد افراد را افزایش خواهد داد. از جمله دلایلی که باعث می شود تا افراد چندان تمایلی به خرید اینترنتی نداشته باشند، ناشی از همین عدم اطمینان کافی است. به همین خاطر امکان امتحان کردن محصول باید از جمله برنامه های جدی شما محسوب شود.

روش بازاریابی شبکه ای | چگونه یک بازاریاب موفق شبکه ای بشیم؟

بازاریابی شبکه ای یا بازاریابی چندسطحی مملو از افسانه ها و سوتفاهم ها است که مه بسیاری از افراد را از این کسب و کار عالی می ترساند. برخی از این دید منفی ناشی از نرخ پایین موفقیت بازاریابی شبکه ای است. این کسب و کار هم مانند سایر کسب و کارها می تواند موفقیت آمیز باشد یا با شکست همراه شود. مهم نیست چه کاری انجام می دهد، برای موفقیت در آن کار باید تلاش کنید و آن را بسازید.

برای تقویت مهارت های بازاریابی شبکه ای خود، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

۱1- اطلاعات خود درمورد بازاریابی چند سطحی را کامل کنید.

باید درمورد صنعت بازاریابی شبکه ای همه چیز را بدانید. به دقت درمورد شرکت هایی که در این صنعت فعالیت می کنند تحقیق کنید و دقت کنید که حتما با شرکتی که کار می کنید سازگاری داشته باشید. واقعیت این است که با وجود اینکه شما می توانید در بازاریابی چند سطحی یا شبکه ی ثروتمند شوید، کمتر از یک درصد افراد می توانند در این کار موفق شوند و کسب درآمد کنند. اگر چه این موضوع به علت نقص و اشکال در این صنعت نیست. هر چه بیشتر بدانید، بهتر می توانید از خودتان مراقبت کنید و برای موفقیت برنامه ریزی کنید.

1۲- شرکتی را پیدا کنید که محصولاتش مورد علاقه ی شما است.

اگر واقعا محصولی را که برای فروش تبلیغ می کنید دوست نداشته باشید، نمی توانید فروش خوبی داشته باشید یا افراد دیگری را جذب کنید.

وقتی شرکتی پیدا کردید که محصولاتش را دوست داشتید، قبل از پیوستن به آن شرکت، مطمئن شوید پورسانتی که آن شرکت می پردازد نیز برای شما مناسب است.

1۳- صادق و بااخلاق باشید.

یکی از دلایلی که بازاریابی شبکه ای مورد انتقادات قرار می گیرد این است که گاهی اوقات افراد برای به دام انداختن نیروهای جدید تعریف های اغراق آمیز دارند و یا آنها را فریب می دهند. این موضوع باعث شده است اکثریت فکر کنند شرکت های بازاریابی شبکه ای خودشان از این رفتار چشم پوشی می کنند، در حالیکه اینطور نیست.

شرکت های قانونی شما را به صادق بودن تشویق می کنند. اگر شما عاض محصول خود باشید، اشتیاق شما به تنهایی برای تبلیغ آن کافی است. فقط مطمئن باشید که درمورد آنها ادعاهای غلط نخواهید داشت یا اغراق نمی کنید. در یک کسب و کار بازاریابی شبکه ای نه مشتریان و نه افرادی که قصد جذب کردن آنها را دارید، احساس فریب خوردن پیدا نمی کنند و در نتیجه با شما باقی خواهند ماند.

1۴- برای فروش به دوستان و اعضای خانواده بیش از حد اصرار نکنید.

هیچ چیزی ارزش این را ندارد که اعضای خانواده و دوستان خود را با کار خود به ستوه آورید. اشکالی ندارد که بدانند شما چه کاری انجام می دهید، اما برای فروش محصولات به آنها پافشاری نکنید، اگر پاسخشان “نه” است، ادامه ندهید. باید بدانید اغلب افراد موفق در بازاریابی شبکه ای تعداد خیلی کمی از دوستان و اعضای خانواده در شبکه ی خود دارند.

1۵- بازار هدف خود را بشناسید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازاریابان شبکه ای مرتکب می شوند این است که همه را مشتریان بالقوه ی خود می بینند.

مثل هر کسب و کار دیگری، برای موفقیت و کارایی بیشتر، شما باید بازار هدف خود را شناسایی کنید و تلاش های بازاریابی خود را بر آنها متمرکز کنید. اگر محصولات شما ویتامین ها و محصولات مرتبط با سلامتی است، درمورد محصولاتتان با فردی که به این مسائل اهمیت نمی دهد صحبت نکنید.

1۶- سعی کنید هر روز محصولات خود را به دیگران عرضه کنید.

بیشتر افراد در بازارایابی شبکه ای شما را وادار خواهند کرد که افراد جدیدی وارد شرکت کنید، درحالیکه در شرکت های قانونی، بیشتر درآمد شما حاصل از فروش محصولات یا خدمات است. به علاوه، مشتریانی که محصولات یا خدمات شما را دوست دارند، ممکن است وارد شبکه ی شما شوند. صحبت کردن درمورد محصولات یا خدماتتان به نفع بازار هدف شما است و کلید یافتن مشتریان و افراد جدید برای جذب است.

1۷- حمایت کنید، نه استخدام!

یکی از مزایای بازاریابی چندسطحی این است که می توانید افراد جدیدی را مشغول به کار کنید و همچنین از فروش آنها سود ببرید. برخی افراد این را سواستفاده می دانند، درحالیکه شما در ازای کمک به موفقیت آنها پاداش می گیرید. اما برای موفقیت آنها شما باید خودتان را یک رهبر و مربی بدانید و از آنها حمایت کنید. این یعنی لازم است برای آموزش آنها، پاسخ دادن به سوالاتشان، جشن گرفتن موفقیت هایشان، همراهی کردنشان در شرایط سخت، وقت صرف کنید.

1۸- برای فروش و جذب افراد جدید هدف تعیین کنید.

براساس پورسانت ها و پلن درآمدی شرکت، تعیین کنید که محصولات یا خدماتتان را باید به چند نفر نشان دهید تا به هدف خود برسید. هدف گذاری باعث رشد کسب و کار شما می شود.

1۹- گوش دهید و راه حل را بفروشید!

بسیاری از شرکت های یک نوشته ی از پیش آماده شده دارند که به شما می دهند که طبق آن برای محصولات یا خدمات تبلیغ کنید. این نوشته برای آموزش شما و پاسخ دادن به اعتراضات مناسب است اما فروش یعنی داشتن یک راه حل برای مشکلات مشتریان. به نیازهای آنها گوش دهید و سپس راه حل مشکلشان را به آنها ارائه دهید. افراد راه حل می خرند.

2۰- بازاریابی را یاد بگیرید.

غالبا در بازاریابی شبکه ای از قانون یک متر (هر کس در شعاع یک متری شما است میتواند یک مشتری باشد) یا سایر تاکتیکهای سنتی بازاریابی استفاده می شود. اما در بازاریابی شبکه ای نیز مانند هر کسب و کار دیگری باید از انواع گوناگونی از روش های بازاریابی استفاده کرد. می توانید از ابزاری مثل وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی استفاده کنید تا فروش محصولات خود را افزایش دهید.

2۱- از سایر توزیع کنندگان متمایز شوید.

ممکن است شرکت هایی وجود داشته باشند که همان محصولات و خدمات شما را می فروشند. باید حداقل یک ویژگی پیدا کنید تا مردم به خاطر آن ویژگی شما را انتخاب کنند، نه توزیع کننده ی یک شرکت دیگر را.

2۲- سیستمی برای پیگیری طراحی کنید.

اگر بدون ایجاد مزاحمت بتوانید فروش خود را پیگیری کنید، می توانید در آینده فروش بیشتری داشته باشید و یا افراد جدید بیشتری را جذب کنید. فروش به زمانبندی مناسب نیاز دارد و هر “نه” لزوما به معنی “هیچوقت” نیست. اگر فردی به شما نه گفت اما از حرف هایش متوجه شدید که ممکن است بعدا بتوانید محصولی به او بفروشید، او را در لیست خود قرار دهید و چند وقت بعد مجددا با او تماس بگیرید.

روش بازاریابی تلفنی | نکاتی که باید در بازاریابی تلفنی رعایت کنید...

شما همگام با ایجاد تغییرات رفتاری صحیح خیلی زود تماس‌های تلفنی خوبی برقرار خواهید کرد و کمتر تلفن را به روی‌تان قطع می‌کنند. برای اینکه زمان کمتری صرف یادگیری کنید، در اینجا به ۸ نکته که باید هنگام برقراری تماس کاری در نظر داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

23. مثل یک حرفه‌ای سلام و احوال‌پرسی کنید

احوال پرسی در بازاریابی تلفنی

یکی از راه‌های یک بازاریابی تلفنی موفق اینست که گرم سلام کنید. با یک سلام خشک و خالی، یک نفس بدون اینکه به طرف مقابل اجازه‌ی صحبت بدهید، وارد بحث ارائه‌ی تلفنی خود نشوید. نحوه‌ی سلام کردن شما بر رسمیت بخشیدن به کارتان تاثیر می‌گذارد. به‌جای اینکه مثل بقیه تنها به گفتن سلام اکتفا کنید، در ابتدای مکالمه، با اشاره به نام فرد مقابل، خود را متفاوت و حرفه‌ای نشان بدهید. برای مثال بگویید «صبح بخیر، آقای اسمیت» یا «عصر بخیر، خانوم جونز».

24. خود و شرکت‌تان را معرفی کنید

«من سالی اسمیت از شرکت اِی‌بی‌سی هستم. ما یک شرکت محلی هستیم که تخصص‌مان این است به کسب‌وکارهایی مثل شما کمک کنیم پول کمتری خرج کنید.» خیلی به جزئیات نپردازید و به محصول خود اشاره نکنید. چون با این کار به طرف مقابل اجازه می‌دهید که بگوید «ما از چیزی که داریم راضی هستیم، به هر حال ممنون.» و تلفن را قطع کند. شما با ارائه‌ی یک معرفی کلی و اشاره به یکی از منافع استفاده از محصول‌تان، حس کنجکاوی مشتری را تحریک می‌کنید و او را بیشتر روی خط نگه می‌دارید.

25. قدردانی خود را نشان دهید

یکی از راه‌های یک بازاریابی تلفنی موفق اینست که از مشتری قدردانی کنید. همیشه از مشتری بالقوه‌ی خود به خاطر زمانی که از یک روز کاری پرمشغله به شما اختصاص داده است تشکر کنید، به شکلی به او بفهمانید که با این گفتگوی تلفنی وقتش تلف نخواهد شد. بگویید «می‌خواهم از اینکه پاسخگوی تماس من بودید تشکر کنم. این تماس بسیار کوتاه خواهد بود و بعد می‌توانید به برنامه‌های خود برسید.» نگویید که فقط یک لحظه از وقت‌شان را خواهید گرفت چون این احساس به شنونده تلقین می‌شود که شما کاملا وقت‌شان را خواهید گرفت و دلشان می‌خواد شما را از سر باز کنند.

26. هدف تماس خود را بیان کنید

بیان هدف در بازاریابی تلفنی

بهترین کار برای یک بازاریابی تلفنی موفق این است که هدف‌تان را با طرح یک پرسش بیان کنید: «اگر ما بتوانیم روشی برای بهبود کیفیت محصول شما با هزینه‌ای پایین‌تر نشان دهیم، آیا مایل هستید راجع به آن بیشتر بدانید؟» به احتمال فراوان پاسخ پرسش شما بله است. در اینجا، این فرصت به شما دست خواهد داد تا با مشتری قرار ملاقات بگذارید یا از او اجازه بگیرید که اطلاعات بیشتری را پشت تلفن در اختیارش قرار دهید. در این مرحله شما هنوز در فرایند بازاریابی محصول خود قرار نگرفته‌اید بلکه در حال عرضه‌ی چیزی هستید که محصول شما انجام می‌دهد.

27. قرار یک ملاقات را بگذارید

از مشتری تاییدیه‌ی یک ملاقات رو‌ در رو یا ویدئوکنفرانس را بگیرید تا محصول خود را به طور کامل ارائه نمایید. اگر او علاقمند به این ملاقات در اسرع وقت بود، به سرعت شرایط را فراهم آورید.

28. اگر ملاقات رو در رو مناسب‌ترین راه در قدم بعدی بود، از استراتژی پیشنهاد گزینه‌ی جایگزین بهره بگیرید

ملاقات رو در رو در بازاریابی تلفنی

یکی از راه‌های داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق این است که به مشتری دو وقت را پیشنهاد دهید؛ «آقای جانسون، من می‌توانم ساعت دو و ربع امروز در دفتر شما باشم یا اگر با برنامه‌های شما تداخلی ندارد نظرتان با فردا ساعت نه و چهل و پنج چطور است؟» هرگز نگویید «کی می‌توانیم با هم ملاقات داشته باشیم؟» وقتی از استراتژی گزینه‌ی جایگزین استفاده می‌کنید، بر زمان قرار ملاقات کنترل پیدا خواهید کرد. و به این نکته توجه کنید که درخواست ملاقات در خارج از ساعات کاری توجهات را به شما جلب خواهد کرد. با این کار شما خود را فروشنده‌ای وقت‌شناس نشان خواهید داد که برای وقت خود احترام قائل است. کافی است امتحان کنید.

29. به خاطر گفتگوی تلفنی و قرار ملاقات از آنها تشکر کنید

مجددا تاییدیه‌ی تاریخ، زمان و محل ملاقات را بگیرید. در صورت لزوم آدرس محل ملاقات را درخواست کنید. به اطلاع مشتری برسانید که برای استفاده‌ی هر چه بهتر از زمانی که با هم خواهید داشت چه مقدماتی فراهم خواهید آورد. اطلاعات تماس را به این شکل در اختیارشان قرار دهید: «اگر پیش از ملاقات موضوعی پیش آمد که لازم بود به من اطلاع دهید، با شماره‌ی ۱۲۱۲ ۵۵۵ (۰۲۱۲) تماس بگیرید.»

30. بهترین راه برای داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق این است که پیگیر باشید

اگر قرار ملاقات در چند روز آینده خواهد بود، به سرعت یک نامه‌ی تاییدیه‌ی ملاقات بفرستید. اگر قرار ملاقات فردا بود، یک ایمیل تاییدیه‌ی کوتاه و با لحنی بانشاط بفرستید.

 

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد