21 رازی که تا کنون نمی دانستید| آیا کسب درآمد از اینترنت شدنی هست؟ + اثبات

کسب درآمد اینترنتی رویا یا واقعیت ، کدام حقیقت دارد؟ 

جواب خود را در ادامه مطلب خواهید گرفت و 21 راز بزرگ را به شما خواهیم گفت در ادامه مطلب با یک درآمد همراه باشید.

کسب درآمد اینترنتی حقیقت دارد؟ 

 شاید این سوالی است که این روز ها ذهن شما را مشغول کرده و به دنبالی جوابی قانع کننده واقعی هستید ، خوش حالیم که سایت ما را انتخاب کردید و جواب شما همیجا در این سایت برای همیشه خواهید فهمید که چگونه می توانید از اینترنت درآمد زایی بکنید و به درآمد بالا و عالی دست پیدا کنید.

بله ، کسب درآمد از اینترنت حقیقت دارد ولی به شرطها و شروطها 

در طی چندین سال اولین سایت های کسب درآمد از اینترنت مثل گوگل و ... پدید اومدند که برای اموم مردم و در خانه خودشون اونا می تونستند به کسب درآمد بپردازند. 

اما الان!!!

تعداد بیشماری از سایت ها و وبگاه های اینترنتی در سراسر اینترنت وجود دارند که ادعای ارائه روش های کسب درآمد رو دارند ولی گاهی اوقات یا روش ها تکراری هستند یا کلا روشی که ارائه میدن به درد لای جرز دیوار میخوره!!!

کسب درآمد از اینترنت سخت یا آسان؟

واقعا کسب درآمد اینترنتی راهی سخت ولی آسون داره

در واقع کسب درآمد اینترنتی راه های مختلفی داره یعنی روش ها با هم متفاوت هست شاید بیش از 1000 روش متفاوت برای کسب درآمد از اینترنت وجود داره!!!

تجربه های شیرین از کسب درآمد اینترنتی

1- اسنپ 

اسنپ در حال حاضر با ارزش ترین استارت آپ ایران است. درآمد ۴۴۰ میلیاردتومانی تاکسی آنلاین اسنپ در هر سال،آن را به با ارزش ترین استارت آپ با ارزشی معادل ۱۳۰۰ میلیارد تومان تبدیل کرده است.

به گزارش استارتاپ نیوز بر این اساس با ۱۵۰هزار راننده تحت پوشش روزانه حدود ۱٫۲ میلیارد تومان فروش و حداقل ۶۰۰ میلیون تومان سود خالص دارد .حداقل هزینه جابجایی در هر سفر ۵۰ هزار ریال و در سفرهای درون شهری حداکثر به ۵۰۰ هزار ریال هم می رسد اما میانگین قیمت و هزینه دریافتی از مسافران در هر سفر با اسنپ حدود ۱۴۰ هزار ریال است که ۱۳ درصد این رقم معادل ۱۷۲۰۰ ریال کارکزد به اسنپ می رسد.

به این ترتیب در حالی که اسنپ امروز ۷ میلیون کاربر فعال، ۷۰۰ هزار سفر در روز و‌ در ۷ شهر ایران حضور دارداز ۷۰۰ هزار سفر درون شهری به طور میانگین از قرار هر سفر ۱۷۲۰۰ ریال روزانه حدود ۱۲ میلیارد ریال و سالانه حدود ۴۴۰ میلیارد تومان نصیب اسنپ می شود که بر اساس درامد فعالیتها و صنوف خدماتی حداقل ۵۰ درصد از این رقم سود خالص می باشد.

از منظر دیگری هم به این سود نگاه کنیم کاملا قابل قبول و باور پذیر می باشد چرا که ضرائب مالیاتی درامدهای خدماتی بر اساس ۵۰ درصد سود از کل فروش و درامدهای خدماتی به صورت استاندارد تنظیم شده است و سازمان های امور مالیاتی در دنیا حداقل ۵۰ درصد درامدهای خدماتی را سود خالص در نظر می گیرند.

بنا براین آمار هفتمین سامانه آنلاین تاکسی در دنیاست که سالانه حداقل ۲۲۰ میلیارد تومان یعنی بیش از ۶۰ملیون دلار سود خالص دارد .

مدیر فنی اسنپ در اختتامیه #کدکاپ خبر از ارایه نرم‌افزار جدید رانندگان داد که سیستم احراز هویت و اعلام وضعیت اضطراری از ویژگی‌های آن هستند.

درصورت بروز مشکل برای رانندگان، با فشردن دکمه SOS آخرین اطلاعات و موقعیت هم‌راه در اختیار پلیس قرار می‌گیرد. در نسخه جدید دیگر نیازی به اشتراک‌گزاری شماره با راننده نیست و از طریق یک شماره واحد اینترنتی تماس ارزانتر برقرار می‌شود. اسنپ با این سیستم جدید از سرویس اشتراک‌گذاری ماشین خودش یا carpooling رونمایی خواهد کرد. با ادعای ۳۰ درصد ارزانتر و ۴۰ درصد درآمد بیشتر.

2-مارک زاکربرگ

مارک الیوت زاکربرگ

برنامه‌نویسرایانه و یکی از مؤسسان وبگاه شبکه اجتماعی آنلاین فیس‌بوک در آمریکا است. مجلهٔ تایم وی را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۰ انتخاب کرده‌است.

او به عنوان یک دانشجوی دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان علوم کامپیوتر به خصوص پشتوانهٔ «اندرو مک‌کالم»، «داستین موسکویتز» و «کریس هاگز» اقدام به تأسیس این وبگاه کرد. او اکنون به عنوان مدیر اجرایی در فیس‌بوک فعالیت می‌کند.

در سال ۲۰۰۸، مجله فوربس او را جوانترین میلیاردر، که ثروتش را شخصاً کسب کرده معرفی کرد و ثروت او را ۱٬۵ میلیارد دلار تخمین زده‌است. هم‌اکنون وبگاه فوربس، دارایی‌های وی را ۵۰٬۳ میلیارد دلار اعلام کرده‌است و از این لحاظ پنجمین شخص ثروتمند در جهان است.

3-جفری پرستون بِیْزوس

کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است.

او با بنیان‌گذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است.

 بیزوس در اوت ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید.

 او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد.

 در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد.

 همچنین گفته شده‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

4- بیل گیتس

ویلیام هنری «بیل» گیتس سوم

سرشناس به بیل گیتس کارآفرین، بازرگان، سرمایه‌دار، نیکوکار و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی است، که در سال ۱۹۷۵ با مشارکت پل آلن شرکت مایکروسافت را تأسیس نمود. وی تا مارس ۲۰۱۷ با دارایی خالص ۸۶ میلیارد دلار، به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شد، ولی در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، جف بیزوس مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، از وی پیشی گرفت و به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد.

گیتس از ابتدای تأسیس مایکروسافت، تا سال ۲۰۰۰ برای مدت ۲۵ سال، به‌عنوان مدیرعاملمایکروسافت فعالیت کرد، همچنین تا سال ۲۰۱۴ در مجموع ۳۹ سال، ریاست هیئت مدیرهمایکروسافت را برعهده داشت. وی کماکان با در اختیار داشتن ۱٫۳٪ درصد

از سهام این شرکت، سهام‌دار عمدهٔ مایکروسافت است.

5- استیو جابز

استیون پال جابز 

 (زادهٔ ۲۴ فوریهٔ ۱۹۵۵ در سان‌فرانسیسکو – درگذشتهٔ ۵ اکتبر ۲۰۱۱ در پالو آلتو)

 کارآفرین، مخترع، بنیان‌گذار و مدیر ارشد اجرایی شرکت رایانه‌ای اپل و یکی از چهره‌های پیشرو در صنعت رایانه بود.

در سال ۱۹۷۶، جابز ۲۱ ساله به‌همراه دوستش استیو وزنیاک ۲۶ساله، شرکت اپل را تأسیس کردند. اولین رایانهٔ شخصی‌ای که شرکت اپل به بازار معرفی کرد، اپل I نام داشت.

یک سال پس از آن در سال ۱۹۷۷ اپل II نیز راهی بازار شد. در سال ۱۹۸۵ طی یک اختلاف مدیریتی، جابز اپل را ترک و در همان سال شرکت نکست را تأسیس کرد.

از مهم‌ترین محصولات شرکت نکست می‌توان به نکست کامپیوتر اشاره کرد که بعدها میزبان اولین مرورگر وب شد.

در سال ۱۹۹۶ شرکت اپل، شرکت نکست را به مبلغ ۴۲۹ میلیون دلارخرید.

طی این معامله استیو جابز، مجدداً به اپل بازگشت.

از اتفاقات مهم پس از این مسئله در اپل می‌توان به معرفی آی‌پاد در سال ۲۰۰۱، پرده‌برداری از آی‌تیونزاستور در سال ۲۰۰۳ و معرفیآی‌فون و آی‌پد در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ اشاره کرد.

6- پاول دوروف

پاول دوروف مدیرعامل ۳۲ ساله تلگرام، برنامه پیام رسانی رمزنگاری شده است که بعد از فرار از روسیه با ثروت ۲۶۰ میلیون دلاری خود آن را ساخت.

به دلیل موفقیتش به او لقب” مارک زوکربرگ روسیه” دادند، اما به دلیل ثروت خود مجبور به ترک کمپانی VKontakte شد. در حال حاضر برنامه جدید او دارای ۱۰۰ میلیون کاربر است.
دورف بخاطر شیوه زندگی منحصربفرد خود شناخته شده است: فقط لباس سیاه می پوشد، به طور مداوم به اطراف جهان سفر می کند، تعقیب او توسط گروه های مسلح Kremlin، و موشک های کاغذی ساخته شده از پول که از پنجره دفتر خود به بیرون پرت کرد.

مطالب پیشنهادی: کمی بیشتر درباره خالق تلگرام بدایند

شاید تنها سوالی که در ذهن ما شکل می بنده اینه که این افراد تماما با علم و دانش خودشون به چنین سطحی رسیدن و  برای افراد عادی هیچ گونه  راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود نداره ؟؟!

کاملا جوابتون منفی هست ، اینترنت مکانی برای پولدار شدن هست حتی اگه هیچ دانشی نداشته باشید، انسان آماده آموختن و به کار بردن هست پس باید بهترین روش ها رو بیاموزیم و اونارو انجام بدیم تا به درآمد خوبی برسیم.

شاید شما برنامه نویس ، مخترع،نیکوکار،مهندس ،بازرگان،سرمایه گذار و... نباشید ولی اشرف مخلوقات هستید و یک کامپیوتر فوق العاده قوی قوی قوی در سرتون هست که شما رو می تونه به اوج ببره ، پس کافیه یک راه مناسب و درستی که شما رو به سعادت میرسونه رو انتخاب کنید در اون گام بردارید.

طهم کسب درآمد از اینترنت را پچشید!!!

شما از همین الان یکی از کارآموزان ما هستید 0 تا 100 روش کسب درآمد از اینترنت رو در بسته کسب درآمد اینترنتی می توانید بصورت 87% تخفیف ثبت نام کنید و شروع به یادگیری کنید در 1 ماه به درآمد میلیونی دست پیدا کنید.

   شروع آموزش و ثبت نام 

بیل گیتس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد