2 روش کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه اولیه

2 روش کسب درآمد اینترنتی بدون نیاز به سرمایه اولیه

همین الان شروع کنید تا فردا میلیونر شوید...

روش هایی در اینترنت وجود دارند که شما می توانید به آسانی به درآمد میلیونی برسید ولی ما در اینجا دو روش کسب درآمد اینترنتی که در حال حاضر هم نیازی به سرمایه ندارد و هم آسان هست رو به شما معرفی می کنیم تا از طریق این روش ها به درآمد برسید.

1- کسب درآمد با ارسال فروش فایل در فارس فایل

کسسب درآمد اینترنیت با فروش فایل

فارس فایل یکی از قدیمی ترین سایت های فروش فایل در ایران هست که با پشتیبانی قوی و رابطه کاربری عالی فعالیت خودش رو از سال 92 شروع کرده است

ما در این سایت فعالیت بسیاری انجام دادیم و این سایت بسیار معتبر می باشد.

شما با ثبت نام و ارسال فایل های مختلف برای فروش قرار دهید، با قرار دادن حداقل 100 فایل شما بصورت اتوماتیک روزانه از 10 تا 100 هزار تومان درآمد دریافت می کنید.

کسب درآمد با فروشگاه سازی

ثبت نام در فارس فایل

فروشگاه ساز رایگان محصولات دانلودی با امکاناتی حرفه ای بستر جدید کسب درآمد شما از اینترنت همه آنچه برای شروع کسب درآمد از اینترنت نیاز دارید در فارس فایل رایگان ارائه شده است.

 

ارائه فروشگاه اختصاصی رایگان

اختصاص یک آدرس اینترنتی رایگان برای فروشگاه شما مثل: yourname.farsfile.irو میزبانی فروشگاه و فایل های شما تا حجم و پهنای باند نامحدود! یعنی فضای فروش نامحدود فایل برای شما وجود دارد.

کنترل پنل برای مدیریت فروشگاه

اختصاص یک آدرس اینترنتی رایگان برای فروشگاه شما مثل: yourname.farsfile.irو میزبانی فروشگاه و فایل های شما تا حجم و پهنای باند نامحدود! یعنی فضای فروش نامحدود فایل برای شما وجود دارد.

رایگان بودن امکانات

تمام امکانات فروشگاه اعم از فضای هاست و پهنای باند، درگاه پرداخت اینترنتی جهت فروش فایل، سامانه پیامک سایت، پشتیبانی و بسیاری امکان دیگر. را به صورت رایگان دراختیار کاربران قرار میدهد.

مجهز به درگاه پرداخت اینترنتی

ارائه درگاه پرداخت آنلاین اینترنتی و امن برای مشتریان شما جهت خرید فایل و پرداخت هزینه بدون مالیات که توسط کلیه کارتهای بانکی عضو شتاب امکانپذیر است.

تسویه حساب به موقع و منظم

دارای سیستم شفاف مالی، به موقع، منظم و بسیار دقیق در حداقل زمان ممکن و با کمترین میزان سقف برداشت بدون محدودیت زمانی شما میتوانید درآمد حاصل از فعالیت خود را درخواست نمایید.

مسابقات ماهانه با جوایر نقدی

هر ماه بطور منظم یک مسابقه بازاریابی و یک مسابقه گذاشتن فایل با جوایز نقدی داریم که به پاس قدردانی از کاربران عزیز و فروشندگان فعال سعی شده گونه ای باشد که رضایت شما را جلب کند.

سیستم پشتیبانی کاربران و مشتریان

ما بصورت 24ساعته در قالب تیکت و تماس در دو بخش به پشتیبانی پرداخته ایم: 1-پشتیبانی کاربران سایت و مدیران فروشگاه 2-پشتیبانی مشتریان فروشگاه های شما در رسیدگی به مشکلات خرید و دانلود..

تعرفه خدمات و امنیت اطلاعات

فارس فایل با قرار گرفتن در سرورهای اختصاصی قدرتمند، آپ تایم، بکاپ گیری فایلها شما و.. حداکثر امنیت را فقط با دریافت کارمزد 20درصد برای ارائه خدماتی با بهترین کیفیت به ارمغان آورده است.

.:: راه های کسب درآمد ::.

شما میتوانید با عضویت و راه اندازی فروشگاه خود به راحتی و بدون هیچ سرمایه و هزینه ای شروع به کسب درآمد کنید .

آیا فایلی برای فروش دارید؟

با عضویت رایگان صاحب فروشگاهی میشوید که کاملا مدیریت آن در اختیار شما میگیرد و میتوانید هر فایل ارزشمندی را بفروش برسانید و درآمدزایی کنید!

فارس فایل علاوه بر اینکه یک سامانه همکاری در فروش فایل میباشد، یک سیستم فروشگاه دهی نیز هست که کاربران میتوانند فایلهای موجود بر روی سیستم خود را به فروش برسانند.

آیا فایلی برای فروش ندارید؟

با بازاریابی محصولات و فایل های دیگران در سایت خود یا بلاگ و تلگرام و... به ازای هر فروشی که با معرفی شما انجام شود، پورسانت دریافت میکنید و با زیرمجموعه گیری درآمدزایی کنید!

با معرفی و تبلیغ محصولات سایت که لینک های آنها در منوی کسب درآمد آمده است، با صرف مدت زمان کمی در طول روز به درآمد بالایی دست خواهید یافت.



2- کسب درآمد با معرفی افراد به پی 98

پی 98 یک سایت ایرانی دارای نماد اعتماد جهت خرید و فروش ارز دیجیتال شارژ حساب پرفکت مانی ساخت حساب های خارجی و دریافت درآمد المپیت ترید و... می باشد، که در چند ماه اخیر به ازای هر معرفی 1000 تومان به حساب شما اضافه می کند.

ثبت نام در سایت PAY98

پرداخت با درگاه آنلاینپرداخت آنلاین و دانلود 

قیمت اصلی 249،000 تومان 

فرصت محدود عجله کنید!!!

زمان تا پایان تخفیف شگفت انگیز و یا تکمیل ظرفیت ۵۰ نفر

با تخفیف ویژه 

قیمت فقط 14،000 تومان

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

پرداخت و دانلود محصول

امنیت در پرداخت وجهپرداخت امن با درگاه زرین پال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد