کسب درآمد 650میلیون تومانی

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

اگه واقعا خواهان تغییر، موفقیت و درآمدزایی هستید، این صفحه رو کامل مطالعه کنید، در غیر این صورت میتونید با خیال راحت این صفحه رو ترک کنید :) سلام دوست عزیزم، ما در بین افراد موفق آمریکا، فیلسوف تجاری آمریکایی یعنی آقای جیم ران که خودش استاد چهار استاد ...

و

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

بسم الله فروشگاه مصطفی 

اگه واقعا خواهان تغییر، موفقیت و درآمدزایی هستید، این صفحه رو کامل مطالعه کنید،

در غیر این صورت میتونید با خیال راحت این صفحه رو ترک کنید :) 

 

سلام دوست عزیزم، ما در بین افراد موفق آمریکا، فیلسوف تجاری آمریکایی یعنی آقای جیم ران که خودش استاد چهار استاد بزرگ دیگر یعنی : برایان تریسی، آنتونی رابینز، دارن هاردی(نویسنده کتاب معروف اثر مرکب) و جک کنفیلد و... هستند رو خیلی قبول داریم. چون فردی بودند که تونستند چهار نفر بسیار موفق دیگه رو با آموزه های خودشون پرورش بدن و تربیت کنند و متاسفانه امروز در بین ما نیستن. ما هم میتونیم از آموزه های ایشون برای خودمون استفاده کنیم :

 

سود بردن بهتر از دستمزد گرفتن است

 

شما فقط با کارآفرینی میتونید سودتون رو چند برابر کنید. شما هیچوقت با کارمندی نمیتونین زمان خودتون رو که دارید با پول معاوضه اش می کنید چند برابر کنید! زمان برای همه 24 ساعت در روز هست، حالا اگه نتونستین همون زمانی که کار می کنید رو به هر دلیلی مثل بیماری و... کار کنید، میخواین چیکار کنید؟ بله شما باید بتونید توی خواب هم پول دربیارید و یکی از بهترین راه هاش غیر از اجاره دادن یک مکان یا وسیله و یا سرمایه گذاری توی بورس و...، راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی واسه شخص خودتونه. سومین فرد ثروتمند دنیا و بهترین سرمایه گذار دنیا در بورس و... که آقای وارن بافت هستند، میگن :

 

وارن بافت و درآمدزایی در خواب

 

وارن بافت در مجله و سایت رتبه بندی فوربز، سومین فرد ثروتمند دنیا بعد از جف بزوس و بیل گیتس هست که یک سرمایه دار و سرمایه گذار در بورس وال استریت آمریکاست و این حرف رو زده و کاملا حرفش درسته. وارن بافت که سومین فرد ثروتمند دنیاست یا جیم ران که یک فیلسوف تجاری هست که از دنیا رفته، به پول هیچکسی هیچ نیازی ندارن و ما می تونیم با خیال راحت از نظریات این بزرگان نهایت استفاده رو ببریم. اما در کشور ما، در نهایت نتیجه این شده که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی بعضیاشون پول شارژ گوشی خودشون رو هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن بی هدف و برای گذران زندگی در رستوران ها و کارگری در کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها و در جاهای مختلف مشغول هستند و از شرایط زندگی خودشون هیچ رضایتی ندارند.

اما در همین ایران ما هم کسانی هستند که مثل سازنده نرم افزار اسنپ از طریق همین اینترنتی که همه استفاده میکنن، روزانه حداقل بین 500 میلیون تا یک میلیارد درآمد دارند. بله روزانه! خب بیاین باهم درآمد اسنپ رو طبق گفته های رسمی مسئولین این شرکت بزرگ حساب کنیم:

 

" به گفته‌ مدیرارشد مارکتینگ اسنپ، اکنون تعداد کاربران ثبت‌شده در اسنپ بیش از ۱۰ میلیون برآورد می‌شود و تعداد رانندگان اسنپ ۳۰۰ هزار نفر است.(آمار در ویکی پدیا هم موجود است.)

راشا شیدماهر، اعلام کرد که در سه دفتر تهران و ۳۲ شهر دیگر مجموعا هزار نفر در شرکت اسنپ مشغول به‌ کار هستند. به گفته‌ی وی، روزانه بیش از یک میلیون درخواست تاکسی در سیستم اسنپ ثبت می‌شود که از این رقم، نزدیک به یک میلیون سفر موفق است.

بر اساس گزارش مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ، در روزهای عادی هر راننده حداکثر ۱۵ تا ۲۰ سفر را تأیید می‌کند و انجام می‌دهد؛ این در حالی است که در روزهایی با شرایط جوی بد، این رقم به نصف کاهش پیدا می‌کند. "

 

خب حالا بریم یه حساب کتاب ساده بکنیم ببینیم چه خبره:

650.000.000 = 0/13 * 5000 * 1.000.000

خب اینجا ما گفتیم از 1 میلیون سفری که توی یک روز انجام میشه، اگه میانگین قیمت هر سفر 5 تومن باشه(که یک مبلغ عادیه و توی شهرهایی مثل تهران، اکثر سفرها بالای 10 تومن هستن) و سهماسنپ هم که از هر سفر، 13% این مبلغ هست، درآمد یک روز اسنپ میشه چیزی حدودا 650 میلیون تومن. بله خودتون میتونید دوباره حساب کنید!

 

یک راه دیگه هم برای محاسبه درآمد اسنپ هست:

650.000.000 = 0/13 * 100.000 * 50.000

اینجا اومدیم گفتیم از بین 300 هزار راننده اسنپ، اگه فقط 50 هزارنفرشون روزانه 100 هزارتومن درآمد داشته باشن و سهم اسنپ هم که باز از این مقدار همون 13 درصد هست، باز هم به همون رقم 650 میلیون تومن در یک روز می رسیم!

 

دانلود پکیج درآمدزایی 

 

خب دیدیم که صاحب اسنپ روزانه 650 میلیون تومن با استفاده از قدرت همین اینترنت و در همین کشور ما درآمد داره. راستی تا حالا از خودت پرسیدی چرا تو 650 میلیون در روز که نه، 65 میلیون در روز هم نه! 6 و 500 هم نه! چرا تو حداقل 650 هزارتومن یا اصلا 65 هزارتومن یا رندش کنیم اصلا 100 هزارتومن هم در روز خیلی راحت و اتوماتیک از اینترنت درآمد نداری؟ اونم از همین اینترنتی که اسنپ روزانه حداقل 500 میلیون تا یک میلیارد ازش کاسب میشه? درسته چون راهش رو آموزش ندیدی دوست خوبم. نگو بلد نیستم اپلیکیشن بزنم و... چون اینا بهونه هستن و راه کسب درآمد از اینترنت فقط داشتن اپلیکیشن نیست.

یکبار برای همیشه میگیم اصلا قرار نیست شما با گرفتن این پکیج آموزشی در یک شب یا یک روز به درآمد 650 میلیون تومن در یک روز برسید چون خود ما هم نرسیدیم که بخوایم آموزشش رو بدیم! علت اینکه عنوان این مطلب رو درآمدزایی 650 میلیون تومن در یک روز گذاشتیم این هست که شما این مطلب رو بخونید و به فکر فرو برین که "چرا شما نتونید" بجای 650 میلیون در یک روز، حداقل همون 65 تا 650 هزار تومن یا حتی بیشتر در روز رو از همین اینترنت به صورت اتوماتیک مثل ما درآمد داشته باشین؟؟؟ یا حتی 6 میلیون و 500 ؟

خب باز ببینیم یکی دیگه از میلیاردرهای موفق آمریکایی به اسم رابرت کیوساکی(نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر فقیر)، چی میگه:

 

سخنان رابرت کیوساکی

 

خب این فقط یک نمونه درآمدزایی با استفاده از قدرت اینترنت و در همین ایران خودمون هست که به قول آقای وارن بافت در خواب هم هست. اسنپ ماهیانه(بدون روزهای تعطیل) 17 میلیاردتومن که حالا میگیم بازم کم کنیم چون شرایط خوب نبوده، اصلا 15 میلیارد تومن درآمد داره. به گفته مدیر مارکتینگ شرکت اسنپ، این شرکت هزارتا کارمند داره که اگه به هرکدوم میانگین ماهی یک میلیون هم حقوق بدن میشه ماهی یک میلیارد تومن. که بازم همون 14 یا 15 میلیارد تومنی واسه خود مدیریت اسنپ باقی میمونه که در یک سال میشه حدودا بین 150 تا 200 میلیارد تومن :)

ناگفته نماند که اسنپ یک نسخه کپی شده از یک اپلیکیشن آمریکایی به اسم اوبر(Uber) هست ولی بازم داره سود خودش رو میکنه. همچنین این اپلیکیشن فقط یکی از استارتاپ های گروه اینترنتی ایران و برند اسنپ هستش و چندین استارتاپ درآمدزای میلیاردی دیگه مثل اسنپ مارکت(بامیلو سابق)، اسنپ فود(زودفود سابق)، اسنپ تریپ(پین تا پین سابق)، اسنپ کیو و... هم در زیرمجموعه خودش داره که تاکسی اینترنتی اسنپ فقط یکی از این استارتاپ های بزرگ و میلیاردیه! 

 

حالا از شما دعوت می کنیم که ویدیوی یک دقیقه ای زیر رو حتما 3 بار پشت سرهم گوش کنید و

بعد سریع ادامه مطلب رو بخونید :

 

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق ایران و جهان که عکس های اونا رو مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده می کنید از طریق همین اینترنت به این ثروت های باورنکردنی دست پیدا کردن. مثل بیل گیتس سازنده و مالک مایکروسافت، یا مارک زاکربرگ سازنده و مالک فیسبوک و اینستاگرام و واتساپ یا پاول دروف سازنده تلگرام و یا جف بزوس (ثروتمند ترین فرد الان در دنیا) سازنده سایت آمازون. در ایران هم که کم نیستند مثل صاحبان سایت های کافه بازار یا دیجی کالا و یا سازندگان اسنپ و تپسی و آپارات و...

بگذریم. خب درآمد از این کار یا بهتره بگم کارها، به طور میانگین بین 50 هزار تا 1/5 میلیون تومان در روز و 12 تا 15 میلیون تومان در ماه یا بیشتر هست. افرادی هم بودند که فقط توی یک روز 12 میلیون درآمد داشتن. زمانی هم که برای این کار اختصاص میدیم بین نیم ساعت تا یک یا دو ساعت در روز هست و من که بقیه اوقاتم در روز رو صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده یا خوابیدن و استراحت و انجام کارهایی که دوست دارم میکنم. البته من خودم ساعت خوابم بیشتره و روزانه حداقل بین 8 تا 10 ساعت می خوابم. مثلا یک روز از ساعت 3 نصف شب که با گوشیم داشتم کار می کردم، خوابیدم تا 1 بعدازظهر! یعنی دقیقا 10 ساعت خواب(مثل انیشتین که گفته 10 ساعت خواب برای تخیل خوبه) و جالبه که در همین بین من درآمد خودم رو هم داشتم که این درآمد داشتن در عین انجام ندادن هیچ کاری واقعا حس خیلی خوبی داره.

من در نهایت بعد از کلی تلاش و مطالعه و شب بیداری و سختی و... به موفقیت در این کار یا کارهای فوق العاده و درآمدزا از اینترنت رسیدم و الان هم میخوام فوت و فن کارهایی که انجام میدم رو فقط با اون دسته از هموطنان عزیزم که واقعا خواهان و عاشق موفقیت و رشد هستند، به اشتراک بذارم تا اگه از این دنیا رفتم توی اون دنیا احساس دین نکنم و زکات علمم رو داده باشم. واقعا اگر همه مردم این راه یا راه های آسون و سرشار از درآمد رو می دونستن، فکر کنم کسی اصلا سمت شغل های سخت دیگه نمی رفت. چون واقعا این کار یا کارها درآمد راحت و شیرینی دارن. وقتی این کار رو یاد می گیری صبح ها با عشق از خواب پا میشی تا کارت رو انجام بدی البته اگه دلت بخواد اون روز کار کنی و نخوای که بخوابی(هرچند توی خواب هم گفتم که درآمد داری)! پس همینجا معلوم میشه که این کار نتورک مارکتینگ نیست که هر روز بخوای از ساعت 6 صبح تا 12 شب بری واسه این و اون پرزنت بزاری و فالو کنی و جلسه یک بزاری و جلسه دو بزاری و جلسه سه بزاری و... ! هرچند توی این کار هم اگه کسی اصولی بره جلو میتونه موفق بشه ولی توی ایران سخته.

شما توی این کار، یعنی کار درآمدزایی از قدرت بی نظیر و شگفت انگیز اینترنت که روش های مختلفی هم داره، اصلا شب و روز نمی شناسی و همش حس میکنی برای پول درآوردن وقت کم داری و باید زودتر از اینا این کارها رو یاد می گرفتی تا پول خیلی بیشتری دربیاری چون نتیجه اش رو هرروز می بینی و عاشق کارت هستی(من که اینطوری بودم و هستم). میخوای از همه لحظات عمرت بیشترین استفاده و لذت رو ببری. ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت رو باور ندارن و حق هم دارن چون تا همین چند سال پیش اصلا اینترنتی در کار نبود و اصلا اینقدر رواج نداشت.

بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار میرن و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی این کار بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش که حاصل تجربیات باارزش تیم ماست، کسب درآمد میلیونی خودتون رو ان شاءالله شروع کنید و یا هم که میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی عادی خودتون برگردید و همیشه به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما از شرایطی که دارین بوده و خدا این پیشنهاد رو بی دلیل سر راه شما قرار نداده.

نکته مهم : یک عده از عزیزان میان سوال میکنن که این کار شما چیه؟ یا چجوری انجام میشه و... ! ببینید دوستان گلم یکبار واسه همیشه میگیم که اسم این کار، وبمستری یا همون کسب و کار اینترنتی هست. این کار یک روش خاص و متفاوت نیست که انجامش بدین و یک شبه به همه چیزایی که میخواین برسید. این کار پولساز و ارزشمند روش های مختلفی داره که به نظر من برای رسیدن به درآمدهای خوب باید اکثرشون رو انجام داد.

 

یادتون باشه که:

افراد موفق کارهای خاص و متفاوتی انجام نمیدن!

بلکه اونا کارهای ساده ای که شما فکر می کنید هیچکس اونا رو نمیاد انجام بده،

به شکل خاص و متفاوتی انجام میدن.

ما توی پکیج روش خاص و معجزه آسایی که شما رو یک شبه ثروتمند کنه، آموزش نمیدیم،

بلکه اون شکل خاص و متفاوت رو که باعث موفقیت خودمون شده رو به شما آموزش میدیم.

ما تئوری و نظریات رو قرار نیست به شما آموزش بدیم.

بلکه دقیقا هرچیزی که در عمل باعث موفقیت خودمون شده رو آموزش خواهیم داد.

 

جیم ران : شما درخت نیستید

 

دانلود پکیج درآمدزایی

 

 جداکننده متن 

عکس سوالات متداول

1. آیا این کار از لحاظ شرعی حلاله؟ از لحاظ قانونی مشکلی نداره؟ درآمدمون از داخل ایرانه؟

پاسخ : این کار 100% حلاله و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی نداره و همونطور که توی سوال قبل گفته شد، واسه هیچکسی ضرری(چه مادی و چه معنوی) هم نداره. بله درآمد شما از داخل کشورمون ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواین به حسابتون در داخل ایران واریز میشه. شما باید خیالتون از هر جهتی راحت باشه چون بنده و تیمم 8 سال روی این کار و نحوه انجام بهتر این کار که درآمد خیلی بیشتری بده کار کردم و مطمئن باشید من و تیمم برای شما بهترین آموزش ها رو تهیه، تدوین و تولید کردیم.

 کلیدموفقیت در کنکور

 

جداکننده متن

 

2شما میگید که با این روش میشه روزی حتی 12 میلیون در ماه یا حتی در روز درآورد اونم با چند ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره که! چجوریه جریان؟؟؟

پاسخ : بله اگه اگه اگه همه مردم این روش ها رو به درستی آموزش ببینن و یاد بگیرن و همچنین باور داشته باشن که میشه از این راه و از این کارها هم به درآمد رسید که خب هنوز فرهنگش جا نیفتاده و کسانی که این کار رو شروع میکنن جزو اولین ها هستند. وگرنه همه میفهمن که تا حالا چه فرصت نابی رو از دست داده بودن و به همین کار می چسبیدن و ولش هم نمی کردن اونم توی کشور ما! ولی خب از افرادی که این مطلب رو مشاهده می کنند، همه که این آموزش رو تهیه نمی کنند(به دلایل مختلف مثل مشکل مالی، شک، ترس و... که از دشمنان اصلی کارآفرینی و موفقیت هستن)

اکثر افراد بخاطر باورهای اشتباهی که واسه خودشون ساختن، فکر می کنند که این آموزش هم مثل خیلی از آموزش هایی که تا الان دیدن الکیه و باعث ایجاد درآمد نمیشه. این استدلال مثل اینه که ما چندتا هندونه بخریم و سفید باشن، بعد بگیم خب دیگه ما اصلا هندونه نمی خوریم!!! این افراد به این فکر نمیکنن که از کی رفتن چی خریدن و فقط به خود هندونه نگاه میکنن که سفید بوده! خب نتیجه این میشه که اونا به فکر ما میخندن و ما هم به فکر اونا :) چون اونا به فکر خودشون اطمینان کافی ندارن و فقط دارن خودشون رو توجیه میکنن ولی ما به درآمدزایی و کار خودمون 100% اطمینان داریم چون نتیجه اش رو دیدیم.  یک عده افراد محافظه کار هم هستند که برای تهیه این آموزش انقدر امروز و فردا می کنند که آخرش باز درگیر روزمرگی و همون مشکلات قبلی زندگیشون میشن و کلا یادشون میره که اصلا چکار میخواستن بکنن. ما معتقدیم که طبق قانون جذب فقط کسانی که در فرکانس یا مدار ثروت باشن و خودشون رو واقعا لایق تغییر و لایق زندگی و درآمدهای خوب بدونن ناخودآگاه این پکیج و آموزش های اون رو به سمت خودشون جذب میکنن و با انجامشون واسه خودشون و عزیزانشون یک زندگی خوب رو فراهم میکنن که خیالتون راحت باشه تعداد این افراد زیاد نیست و ما هم خیلی خوشحال میشیم با چنین افرادی در ارتباط باشیم و کمکشون کنیم. ما به حرف وارن بافت ایمان داریم که میگه :

وارن بافت و ارتباط با دیگران

  

جداکننده متن

 

3چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟ چه محدودیتی وجود داره؟

پاسخ : همونطور که گفته شد هرکسی که بخواد و در فرکانس یا مدار جذب این آموزش ها قرار داشته باشه. دوست داشتن یک چیز شاید آسون باشه ولی خواستن یک چیز و بدست آوردنش، کار آسونی نیست. کسی که حاضر میشه یک پکیج آموزشی رو برای خودش تهیه کنه، مطمئنا در مدارهای ثروت بالاتری نسبت به سایر افراد قرار داره و از لحاظ ذهنی نسبت به بقیه افراد بهتر فکر میکنه و شفافیت ذهنی خوبی داره. فعالیت و کسب درآمد در این زمینه، فقط یک محدودیت داره و اون هم تهیه پکیج و مطالعه روش ها و انجام درست اونهاست. این فعالیت ها به هیچ تخصص خاصی نیاز ندارن و به راحتی انجام میشن چون توسط ما به اندازه کافی ساده سازی شدن. فقط کافیه که که آموزش ها دقیق و کامل مطالعه و انجام بشن نه اینکه عزیزان بخوان توی همون روز اول هم آموزش رو کامل مطالعه کنن، هم انجامش بدن و هم باز در همون روز یا هفته اول به درآمد هم برسن!!! خب اینجور افرادی معلوم هست که هوش اقتصادی خوبی ندارن وگرنه باید بدونند یک روزه و یک شبه ثروتمندشدن فقط مال قصه ها و افسانه هاست.

 

"رمز موفقیت در هرکاری انجام مداوم و متعادل اون کار هست."

 

پس لطفا افراد زیر پکیج رو تهیه نکنن چون فکر نمی کنیم بتونن به موفقیتی برسن :

1- افراد عجول (همون کسانی که میخوان سریع موفق بشن! همینجا برای این عزیزان میگیم که هیچ سریع موفق شدنی در هیچ کاری وجود نداره! همونطور که یک گیاه برای رشد اول باید به اندازه کافی ریشه بکنه توی خاک و بعد رشد کنه و بالا بیاد. حالا اگه این گیاه جایی باشه که نتونه خوب رشد کنه وقتی از خاک بیرون میاد، با یک باد یا یک نور شدید آفتاب و... از بین میره. هیچ رشد و پیشرفت و موفقیتی سریع نیست. اگه سریع بود بهش شک کنید.) و باز وارن بافت در این مورد میگه :

وارن بافت و عجله کردن

2- افراد فقیر (چون این افراد بعد از تهیه پکیج باز هم در همون مدار فقری که بودن هستن چون بهش عادت کردن. پس اگه شک دارید که این آموزش رو تهیه کنید، یعنی این آموزش هنوز مناسب شما نیست و طبق قانون جذب به سطح جذبش نرسیدین)

3- افراد با سطح اطلاعات اینترنتی کمتر (که حتی با تلگرام هم نمیتونن به درستی کار کنن)

4- افراد بی انگیزه (که انگیزه انجام هیچ کاری رو ندارن و افسرده هستن. این پکیج انگیزشی نیست، بلکه یک پکیج آموزشیه. به این عزیزان پیشنهاد میشه پیج ها و کانال های انگیزشی مثل رویال مایند، سوخت جت و... رو دنبال کنن)

5- افراد بدون اختیار (یعنی کسانی که اختیار خودشون هم دست خودشون نیست و برای همه کاراشون بقیه باید براشون تصمیم بگیرن و بهشون مشاوره بدن. حتی کسانی که هیچ اطلاعات یا تجربه عملی درباره چیزی که دارن به این افراد مشاوره میدن ندارن)

 این ویژگی ها معمولا باهم در افراد ناموفق دیده میشن و این افراد برای موفق شدن باید سعی کنند که این موارد رو از خودشون دور کنند.

 

جداکننده متن

 

4برای کسب درآمد در این زمینه به سرمایه ای هم نیاز داریم؟ بعد از تهیه پکیج باید باز هم هزینه کنیم؟

پاسخ : خیر. به سرمایه هم برای درآمدزایی و راه اندازی کارتون نیاز ندارید. اما اگه سرمایه ای داشته باشین به عنوان یک کاتالیزور(یعنی چیزی که یک فرآیند رو سریعتر میکنه) عمل میکنه و به کار شما سرعت میده و شما رو سریعتر موفق میکنه. چون خود پول یکی از اهرم های ثروت سازیه، اما همه چیز نیست.

"نیازی نیست عالی باشین تا شروع کنید. بلکه باید شروع کنید تا عالی بشین."

شما فقط برای شروع به سرمایه 50 هزار تومنی برای تهیه پکیج نیاز دارید که حالا نمیشه بهش گفت سرمایه چون شما می تونید با این 50 تومن یک جفت کفش بخرید و خوشحال باشید که کفش دارید یا هم که این مبلغ ناچیز رو صرف سرمایه گذاری روی خودتون و تهیه آموزشی بکنید که حاصل 8 سال تحقیق و تجربه و چکیده ی مطالعه بیش از 150 کتاب و پکیج آموزش درآمدزایی و رشد و موفقیت فردی هست و با استفاده از درآمد حاصل از اون به راحتی می تونید این 50 تومن رو در عرض چند دقیقه بدست بیارید.(البته زمانی که مسلط شدید نه روز اول!)

تجربه پذیری

اهمیت مشاوره درست

 

جداکننده متن

 

5اگه این آموزش واسم تکراری بود چیکار کنم؟ پولم رو پس میدین?

پاسخ : قبل از هرچیز که خیالتون راحت باشه که پکیج ما انحصاری بوده و برای اولین بار در کل اینترنت ایران و فقط از همین سایت به فروش میرسه. شما یک آموزش بی نظیر و دست اول رو می گیرید. نحوه تدریس هر فرد متفاوت هست و به عبارتی احتمال اینکه روند تدریس آموزش ما رو در جایی پیدا کنید % هست چون پکیج ما اولین بار و فقط منحصرا از طریق این سایت منتشر میشه. جهت گارانتی بازگشت وجه، در صورت نتیجه نگرفتن بعد از عملی کردن آموزش ها پس از یک ماه و با ارسال درخواست و اثبات، بازگشت وجه انجام میشه که خب احتمال این امر بسیار پایین هست چون شما هم مثل ما به درآمد می رسید و ما کنارتون هستیم. خیال شما عزیزان کاملا راحت باشه چون ما تمام سعی خودمون رو کردیم و می کنیم تا شما هم بتونید به درآمد برسید.

 

جداکننده متن

 پکیج ویژه کنکورپلاس فروشگاه مصطفی

بهترین نوع سرمایه گذاری وارن بافت

  

جداکننده متن 

**توجه**      **توجه**

به علت استقبال بی نظیر و پیام های انرژی بخش و مثبت شما عزیزان،

تخفیف پکیج تمدید شد و از تاریخ  1398/04/07،

قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی 200,000 تومان افزایش خواهد یافت و

بعد از آن دیگر به هیچ وجه تخفیف نخواهد خورد.

پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید. 

 

**در انتهای این صفحه می توانید نظرات ارزشمند و مثبت خود را

با ما و دیگر عزیزان به اشتراک بگذارید**

موفقیت در کنکور با کنکورپلاس

 

جداکننده متن  

"شعار ما : خرید راحت، مطمئن و امن حق مشتری است"

 

در هنگام هر خریدی در دنیای اینترنت، به امنیت درگاه و https بودن آدرس آن کاملا دقت کنید. 

 

درگاه امن فروشگاه مصطفی

  

جهت استفاده از درگاه پرداخت با هرکارت بانکی می توان از هر درگاه پرداختی استفاده کرد و

پرداخت را انجام داد و نوع درگاه به بانک صادرکننده کارت شما ارتباطی ندارد.

اگر به خرید از درگاه اینترنتی عادت ندارید یا اصلا با آن مشکل داشته و به آن اعتماد ندارید،

به کارشناس پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید.

برای ارتباط با کارشناس پشتیبانی کافیست روی عکس زیر کلیک کنید :

 

پشتیبانی سایت 

 

جداکننده متن  

توجه :
 
1- لینک دانلود پکیج، پس از خرید برای شما نمایان شده و به ایمیل واردشده نیز ارسال خواهد شد. دقت کنید که ایمیل در ابتدای خودwww ندارد.
 
2- قیمت کمتر محصول فقط به علت درخواست زیاد کاربران انجام گرفت و دلیلی بر بی کیفیت بودن محصول نمی باشد.

3- وارد کردن نام و نام خانوادگی صحیح، داشتن ایمیل و یا شماره موبایل الزامی نبوده و می توانید از نام و نام خانوادگی، ایمیل و یا شماره موبایل غیرواقعی استفاده نمایید، چرا که همانطور که در مورد شماره یک گفتیم، فایل پس از خرید برای شما فعال شده و قابل دانلود و استفاده است.

آموزش تصویری و آسان خرید از درگاه پرداخت

 جداکننده متن 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی: 

 

 

 

پرچم ایران MSS8.IR

 

 جداکننده متن 

 

حمایت کنیم:

موسسه محک و فروشگاه نرم افزاری مصطفی

استارت کسب درامد


دریافت فایل


کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

کسب درآمد 650میلیون تومانی در یک روز کاملا تست شده(تعجب نکنید! بخوانید)

اگه واقعا خواهان تغییر، موفقیت و درآمدزایی هستید، این صفحه رو کامل مطالعه کنید، در غیر این صورت میتونید با خیال راحت این صفحه رو ترک کنید :) سلام دوست عزیزم، ما در بین افراد موفق آمریکا، فیلسوف تجاری آمریکایی یعنی آقای جیم ران که خودش استاد چهار استاد ...

پرداخت با درگاه آنلاینپرداخت آنلاین و دانلود 

قیمت اصلی 249،000 تومان 

فرصت محدود عجله کنید!!!

زمان تا پایان تخفیف شگفت انگیز و یا تکمیل ظرفیت ۵۰ نفر

با تخفیف ویژه 

قیمت فقط 14،000 تومان

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

پرداخت و دانلود محصول

امنیت در پرداخت وجهپرداخت امن با درگاه زرین پال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد