کسب درآمد تضمینی با کتاب مغر گرسنه

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

شاید تعجب کنید از این حرف ولی بدون اقرار این یک کتاب مقدس است میپرسید چرا چرایش را در ادامه خواهید فهمید در این کتاب یاد خواهید گرفت که هدف های بزرگ و رویاهای بلند پروازانه داشته باشید. پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته و خود را از باب ارباب رعیتی نجات ...

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

شاید تعجب کنید از این حرف ولی بدون اقرار این یک کتاب مقدس است میپرسید چرا چرایش را در ادامه خواهید فهمید در این کتاب یاد خواهید گرفت که هدف های بزرگ و رویاهای بلند پروازانه داشته باشید. پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته و خود را از باب ارباب رعیتی نجات ...

کتاب پرفروش مغز گرسنه+کسب درآمد تضمینی

کتاب مغز گرسنه کسب درآمد مغز گرسنه شروع کسب و کار

 

 

 

 

شاید تعجب کنید از این حرف ولی بدون اقرار این یک کتاب مقدس است

میپرسید چرا چرایش را در ادامه خواهید فهمید

در این کتاب یاد خواهید گرفت که هدف های بزرگ و رویاهای بلند پروازانه داشته باشید. پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته و خود را از باب ارباب رعیتی نجات دهید.

از گفتن رویاهایتان خجالت نکشید چشمهایتان را ببندید و خود را در قالب یک فرد موفق تجسم کنید

افراد موفق موفقیت کسب درآمد کتاب مغز گرسنه

به حساب های بانکی تان فکر کنید که مرتبا پیام واریز برایتان می آید. به خانه مورد علاقه تان فکر کنید به ماشینی که آرزویش را دارید فکر کنید که با آن در حال رفتن به یک مسافرت دلچسب هستید

موفقیت پولدار شدن کسب درآمد از اینترنت مغز گرسنه کارآفرینی

و به هر آنچه که دوست دارید فکر کنید می بینید که در اینجا همه چیز دست یافتنی است.

حال چشم هایتان را باز کنید کمی تامل کرده و ببینید فاصله تان تا جایگاه مورد نظرتان چقدر است؟

تعیین هدف هدف گذاری هدف ثروتمند شدن موفقیت

دلسرد نشوید ،ما در این کتاب با فرامین و راهنمایی که از تجارب خود و افراد موفق بدست آورده شما را تا رسیدن به هدفتان یاری میکنیم.

 

ضرب‌المثل معروفی هست که می‌گوید:عاقل باشید تا باهوش ؛ آدم عاقل از تجربه دیگران استفاده می کند اما آدم باهوش دوست دارد خودش همه چیز را تجربه کند.

 

روزی فردی در حال عبور از خیابانی بود که در چاله ای افتاد و بر سر آن خیابان علامتی گذاشت تا دیگران از وجود چاله با خبر شوند؛

فردی از آنجا می گذشت علامت را دید و از وجود چاله با خبر شد اما با خود گفت باید بروم و از وجود چاله اطمینان حاصل کنم و و او نیز در چاله افتاد. او اگر از تجربه فرد عاقل استفاده می کرد ،هرگز در چاله نمی‌افتاد. شما هم اگر از تجربه های دیگران استفاده کنید می‌توانید از چاله های پیش رو مطلع شده ،در زمان جهش زده و ذخیره زمانی انجام دهید‌. همه ما می‌دانیم که عمر آدمی بسیار گرانبهاست و قابل خریدن نیست و هر فرد فقط یک بار می تواند زندگی کند و ساعت های از دسته را نمی‌تواند باز گرداند .متاسفانه بشر هم هنوز دستگاه سفر در زمان را اختراع نکرده که ما به گذشته برویم و اشتباهات خود را اصلاح کنیم یا تصمیم خود را عوض کرده و از نو شروع کنیم. پس باید از تجربه های مثبت دیگران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.

کتاب مغز گرسنه کارآفرینی کسب و کار کسبوکار کسب درآمد

 

:: شاید شما هم بخواهید تغییر کنید ::

کتاب مغز گرسنه پول پولدار شدن ثروتمند شدن کارآفرینی

هیچ کس محکوم به فنا نیست این طرز تفکر ماست که ما را نابود میکند.

 در این وضعیت نابسامان اقتصادی و کمبود کار اگر بخواهید زانوی غم بغل گرفته و زمین و زمان را عامل بدبختی خود بدانید مطمئناً روز به روز بدبخت تر و عقب مانده تر خواهید شد.

زندگی هر آنچه که فکر می کنیم و بر زبان می آوریم است

اگر منفی فکر کنید منفی ها را به سمت خود جذب می کنید و اگر مثبت فکر کنید مثبت ها را،

اگر فکر کنید خوشحالید خوشحالی به سمت تان می آید وگرنه غم،

اگر فکر می‌کنید خوشبختید خوشبختی به سمت تان جذب می‌شود وگرنه بدبختی

و اگر فکر می‌کنید ثروتمندید ثروت را جذب می‌کند خواهید کرد وگرنه فقر را.

هر چیزی در دنیا یک نقطه مقابل دارد، به عبارتی هر چیزی هم خوب دارد و هم بد و اگر خوب ها را از دنیا طلب کنید خوبی به سمت شما می آید و اگر بد ها را بخواهید بعدها به سمت تان می آید.

امام علی علیه السلام

 خوشا کسی که امروزش بهتر از دیروز و فردایش بهتر از امروزش باشد.

 

کتاب مغز گرسنه استارتاپ مشاور کسب و کار آموزش کسب درآمد کسب درآمد اینترنتی

 

اگر درس نخوانده اید و مدرکی ندارید یا اگر مدرکی دارید و بیکارید یا اگر از فرط خستگی کارگری توان ندارید، اگر جایگاه اجتماعی و رفاهی بالایی ندارید، اگر خانه و ماشین ندارید و... قانون طبیعت می‌گوید شما محکوم به حبس شدن در آن شرایط نیستید

اما به شرطی که بخواهید تغییر کنید. پیله ای را که به دور خود تنیده ای را بدرید و با یک چهره جدید و شاداب شروعی تازه را رقم بزنید.

ما در کتاب مغز گرسنه سعی داریم به شما برای تغییر کردن و راه اندازی کسب و کار و خودکفا شدن کمک کنیم.

کتاب مغز گرسنه علاوه بر مشاوره می تواند در شما یک انگیزه مزاعف ایجاد کند که تلنگری باشد برای شروع یک زندگی ایده آل.

زندگی ایده آل زندگی راحت زندگی موفق کتاب مغز گرسنه پول ثروت گنج کسبوکار کسب ثروت کسب و کار اینترنتی

اگر فکر می کنید که فردی فقیر هستید این زمزمه مرتب در مغز شما تکرار می‌شود و آنقدر در مغز شما قوی می‌شود که مغز شما به این باور که فردی فقیر هستید می رسد همچنین با قوی شدن این فکر منفی، مغز از خود ارتعاشات سیگنالهای منفی ساطع میکند که کائنات آن را جذب و دوباره آن انرژی را به صورت های مختلفی (منفی) به شما باز می گرداند.

این را من نمیگویم بلکه دانشمندان مطرح جهان نیز آن را به اثبات رسانده اند.

مثال:

در کنار یک دیوار بایستید و به آن ضربه بزنید می بینید که همان قدر که شما نیرو به دیوار منتقل می کنید او نیز همانقدر به شما نیرو وارد کند و اگر محکم تر ضربه بزنید نیرویی که به شما بر می گردانند نیز بیشتر است.

اگر بخواهید مرتبا فکرهای منفی بکنید وحسرت شکست هایی که خورده اید یا حضرت موفقیت دیگران را بخورید مطمئناً این افکار شما را محکم سرجای تان می بندد و اجازه تکان خوردن به شما نمی دهد، اما اگر توان و جسارت تغییر کردن را در خود تقویت کنید و بلند شوید و با قدم های استوار برای بهتر شدن گام بردارید مطمئناً نتیجه مثبت حرکت خود را می بینید.

خداوند متعال میفرماید:

اگر کسی یک قدم به سمت من بیاید من دو قدم به سمت او میروم.

این مطالب را نگفتم که فکر کنید دارم برای کتاب مغز گرسنه بازاریابی می کنم! من و تیم علیرغم آنکه کلی وقت و هزینه برای تولید این کتاب صرف کردیم اما شما را اجبار به خرید این کتاب نمی کنم و وعده‌های اغراق ‌آمیز نمی دهم که مثلاً اگر کتاب مذکور را بخوانید فردایش بنز سوار می شوید!

همانطور که عرض کردم این کتاب مشاوری برای شروع کسب وکار است و اگر آن را بخوانید و به آن عمل نکنید سریح میگویم که نتیجه ای از آن نخواهید گرفت بلکه برای بهتر شدن باید تغییر کنید.

 باران هم که باشی برای کاسه های وارونه کاری نمیتوان کرد!

پس خود را از وارونگی نجات دهید و رو به آسمان کرده، اقتدار پروردگار را تصور کنید و با خود بگویید که آن نیروی عظیم پشتوانه من است پس یقینا من موفق خواهم شد.

تاریکی زهن گمراه کننده تر از تاریکی شب است!

اگر در ذهنتان پیشرفت‌ها را مختص ژن برترها و یا تحصیل کرده ها ببینید و پول درآوردن را فقط در کار کردن برای دیگران ببینید ذهنتان از این تاریکی برخوردار است پس چراغ‌های ذهنتان را روشن کنید تا واقعیت ها را ببینید. خداوند در وجود همه انسانها به یک اندازه عقل و استعداد قرار داده است فقط بستگی دارد که چه میزان از عقل خود برای کشف و عملی کردن آنها استفاده کنید!

این کتاب مناسب افرادی است که میخواهند خودشان رئیس خودشان باشند و یک کسب و کار برای خود داشته باشند.

آنها تصمیم گرفته اند که از بند ارباب رعیتی خلاص شده و دیگر برای کسی کار نکنند،یک کارآفرین موفق شوند.

این کتاب شغل مورد علاقه تان و مطابق با معیارهای تان را به شما معرفی می کند و همچنین صفر تا صد شروع یک کسب و کار موفق را آموزش میدهد.

اگر شما بخواهید یک هواپیما بسازید آیا از تکنولوژی حال حاضر در قرن ۲۱ استفاده می کنید یا این که خود از ابتدا مراحل ساخت یک هواپیما را کشف و طی میکنید؟ یقینا اگر بخواهید به تنهایی و از صفر و بدون هیچ دانشی هواپیمایی بسازید امکان ندارد که موفق شوید یا این که کار ساخت هواپیما چندین چند سال به درازا می انجامد. پس اگر از علم و تجربه دیگران برای شروع کسب و کار استفاده کنید قطعا روند پیشرفت و موفقیت تان سرعت خواهد گرفت.

ما در این کتاب نیز تجارب مثبت خود در زمینه راه اندازی کسب و کار، چاله چوله ها و لیست خطرات احتمالی پیش رو و راهکارهایی که برای موفق شدن در کسب و کار خود لازم است را برای شما آموزش داده ایم شما اگر این کتاب مغز گرسنه را بخوانید و به آن عمل کنید یقیناً موفق خواهید شد در غیر این صورت تضمینی برای موفقیت شما نخواهم داد.

حال دیگر انتخاب با شماست! یا این کتاب را با مبلغ ناچیزی شاید درخد یک پیتزا دریافت نموده و با مشورت گرفتن از آن کسب و کار خود را راه انداخته و در آن موفق شوید یا اینکه بی تفاوت از کنار آن رد شده و زندگی معمولی خود را ادامه دهید.

 

 

 >

 

 

 

برای دریافت این کتاب از کادر زیر اقدام کنید.

 

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد