کسب درآمد با EN45 | کسب درآمد با معرفی سایت

کسب درآمد با معرفی سایت آموزش زبان انگلیسی

دوستان خودتون رو معرفی کنید و درآمد ماهانه 5 میلیون داشته باشید!!!

کسب درآمد از طریق لینک معرفی اختصاص یافته به شما

کسب درآمد ماهانه تا 5 میلیون تومان!!!

کسب درآمد از طریق لینک معرفی اختصاص یافته به شما

یک روش کسب درآمــــــد ساده و کاربردی برای افرادی که می خوان یک درآمد سریع و قابل اعتماد داشته باشند. در ادامه با یک درآمد همراه باشید

فقط کافی است 5 دقیقه متن زیر را بخوانید و یک حساب سرانگشتی کنید تا به ارزش بحث کسب درآمد از طریق EN45  پی ببرید.

دیگر زمان آن فرا رسیده که واقعی و زیاد، درآمد کسب کنید، پس همین امروز شروع کنید. 


آیا میدانید شما میتوانید به آسانی از طریق سایت EN45 کسب درآمد داشته باشید؟ 


آیا میدانید بیش از ماهی 5 میلیون تـومان و به آسانی و سرعت میتوانید درآمد داشته باشید؟

در ابتدا در نظر داشته باشید که: 
1) نیازی به سرمایه نیست 
2) نیازی به مهارت خاصی نیست 
3) نیازی به تهیه وسایل و ابزاری ندارید 
4) نیازی به ساخت وب سایت و هزینه کردن نیست 
5) نیازی به دانش قبلی ندارید 
6) از همین لحظه میتوانید شروع کنید 
7) به صورت آنلاین و 24 ساعته میتوانید فعالیت کنید 
8) میتوانید فعالیت بیشتر کنید و بیشتر درآمد کسب کنید 
9) فقط نیاز به یک گوشی موبایل یا کامپیوتر دارید 
10) نیاز به صبر و حوصله دارید تا نتیجه را ببینید و پول را دریافت کنید

خوب، حالا این سئوال پیش می آید که باید از کجا شروع کنید!

نگران نباشید، امری واقعی است و زیاد سخت نیست و فقط تلاش شما را میخواهد.

با انجام ثبت نام، به شما مبلغ 50 هزار تـومان اعتبار داده خواهد شد

که به عنوان هدیه از سایت EN45 پس از شروع و کار با منوی کسب درآمد، به همراه مبلغ کارکرد شما قابل دریافت خواهد شد.

پس از ثبت نام، به منوی کسب درآمد مراجعه کنید.

این بخش جذاب سه قسمت دارد. 
قسمت اول که به نام کسب درآمد است.

لینکی مخصوص به اکانت شما برای شما تولید شده است که از طریق این لینک کاربران زیر مجموعه شما به نام شما ثبت و ضبط خواهند شد.

شما میبایستی نسبت به معرفی این وب سایت آموزش زبان انگلیسی از طریق این لینک مخصوص، به دوستان، آشنایان، دیگران با روش های مختلف از جمله ارسال لینک از طریق اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی، واتس آپ، فیسبوک، درج در وبلاگ و هر آن روشی که خود میتوانید به کار گمارید استفاده نمایید و به طوری تبلیغ را در پیش بگیرید تا منجرب به ارتقای اکانت کاربر معرفی شده شود.

20 درصد مبلغ برای شما خواهد بود و اگر آن کاربر کاربری را با لینک خودش معرفی کند علاوه بر اینکه 20 درصد خودش کسب خواهد نمود، شما هم 20 درصد کسب مینمایید.

میانگین نرخ های ارتقای اکانت مبلغ 250 هزار تـومان است یعنی 20 درصد عددی است برابر 50 هزار تـومان از بابت معرفی یک کاربر. یعنی اگر میخواهید ماهی 5 میلیون تـومان درآمد داشته باشید کافی است 100 نفر اکانت خود را ارتقا دهند و اگر آنان هم با سیستم کسب درآمد کار کنند، برای شما هم باز درآمد حاصل میشود. یعنی فقط پس از مدتی بنشینید و درآمد داشته باشید. همه چیز بستگی به تلاش و همت شما دارد. 


قسمت دوم که به نام زیر مجموعه ها است، هر کاربری و نیز هر زیر کاربری (یعنی کاربری که از طریق کاربر معرفی شده شما نیز معرفی شده باشد) که با لینک شما در سایت ثبت نام نموده باشد را به شما نمایش میدهد که به عبارتی زیر مجموعه های شما در سطح 1 و سطح 2 محسوب میشوند.

در این بخش شما میتوانید حتی وضعیت کاربر را مشاهده کنید و به محض اینکه کاربری اکانت خود را ارتقا دهد از مبلغ ارتقا، 20 درصد آن به شما اختصاص خواهد یافت.

همچنین کاربری که از طریق کاربر معرفی شده شما در سایت اکانت خود را ارتقا دهد نیز 20 درصد به شما اختصاص می یابد. 
قسمت سوم که به نام دریافت مبلغ درآمدی است، همانطور که معنای آن به طور واضح مشخص است شما حال میتوانید مبلغی که به شما از بابت ارتقای اکانت های ارتقا یافته با لینک شما (سطح1) و لینک زیر مجموعه شما (سطح2)، اختصاص یافته و کسب نموده اید، نقدا از طریق فیش بانکی دریافت نمایید.

در این مرحله شما میبایستی شماره کارت بانکی خود را ثبت و مبلغ را درخواست کنید که سیستم حسابداری ما ظرف 7 روز مبلغ را به کارت شما واریز میکنند.

در مواردی که درآمد شما بیش از 3 میلیون تـومان باشد، به دلیل محدودیت بانکی، از طریق شماره حساب به حساب شما واریز خواهد شد.

کسب درآمد با سایت آموزش زبان

هــــم اکــــــــنون ثبــــــت نــــام کـــنید

برای شروع کسب درآمد با اهمیت وب سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی بیشتر آشنا شوید.

اهمیت وب سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی

چرا یادگیری زبان انگلیسی اهمیت دارد و سایت EN45. در فراگیری یادگیری انگلیسی چه تاثیری دارد؟ 
یادگیری زبان انگلیسی چه فایده‌ای دارد؟

چرا باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم؟

البته که اهمیت این موضوع برای خیلی از ما امری بدیهی است و نیاز به توضیح خاصی ندارد. اما شاید هنوز قانع نشده‌ باشید که همین امروز باید در آموزشگاه زبان انگلیسی EN45. ثبت نام کنید و فردا دیر است. 
البته که ثبت نام در یک آموزشگاه خوب زبان مثل EN45 هزینه دارد، خرید کتاب ها و منابع آموزشی هم هزینه دارد. باید کلی زمان برای این کار صرف کرده و به خاطرش کلی راه طی کنید. اما آن چیزی که ارزش این هزینه‌ها و انرژی را دارد، نتیجه‌ای است که در انتها کسب خواهید کرد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم کمی به دلایل یادگیری زبان انگلیسی بپردازیم. با ما همراه باشید! اصلاً چرا باید زبان انگلیسی یاد بگیریم؟

اهمیت و ضرورت یادگیری زبان انگلیسی در چیست؟ 
اگر بدانیم به چه خاطر باید زبان انگلیسی را یاد بگیریم، با اشتیاق بیشتری برای آن اقدام می‌کنیم. ضرورت یادگیری زبان انگلیسی بر می‌گردد به جایگاه فرد در زمینه‌های تحصیلی، شغلی و اجتماعی که بنا به نیاز و هدف خود، آن را تعیین می‌کند.

به هفت مورد از دلایل یادگیری زبان انگلیسی، اشاره می‌کنیم.

1. زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است.

زبان انگلیسی در کنار زبان‌های روسی، اسپانیایی، فرانسوی، چینی و عربی، به‌عنوان یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل شناخته‌ شده است. هم‌اکنون ۶۷ کشور در کل جهان، زبان انگلیسی را به‌عنوان زبان رسمی کشور خود اعلام کرده‌اند. زبان انگلیسی در روابط سیاسی و تجاری در کل جهان و در اکثر کشورهای دنیا، به‌عنوان زبان رایج و زبان دوم استفاده می‌شود. این دلایل و بسیاری دیگر، موجب شدند تا زبان انگلیسی به‌عنوان زبان رسمی و بین‌المللی در سطح جهان برای برقراری ارتباط مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر، حضور در مجامع بین‌المللی، از ملزومات زندگی مدرن و از دلایل اصلی یادگیری زبان انگلیسی محسوب می‌شود. حتی در سفرهای تفریحی، سطح متوسطی از مهارت زبان انگلیسی، می‌تواند بسیار مفید و کارا باشد.

2. زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند هر مهارتی را بهتر یاد بگیرید.

مهارت‌های عمومی در زندگی انسان، همچون یک اهرم و وسیله عمل می‌کنند و تسهیل‌گر بسیاری از امور زندگی هستند. یکی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی هر نفر، ارتقای توانایی‌های عمومی اوست. بهبود مهارت‌ ها، موجب بهبود کیفیت زندگی می‌شود.

یادگیری زبان انگلیسی، یکی از مهارت‌های عمومی و پرکاربرد در زندگی اشخاص است. کاربرد زبان انگلیسی در زندگی شخصی هر فرد می‌تواند به‌ سادگی کار با منوی موبایل یا کامپیوتر، یا به پیچیدگیِ مطالعات متون انگلیسی باشد. به زبان ساده‌تر بگوییم اگر کاری را بلد هستید با دانستن زبان انگلیسی در آن کار حرفه‌ای‌تر می‌شوید.

اگر هم بلد نیستید، به کمک زبان انگلیسی و اینترنت می‌توانید آن را به آسانی یاد بگیرید.

3. یادگیری زبان انگلیسی به شما کمک می‌کند فرزند خود را بهتر بزرگ کنید.

این حرف عجیب به نظر می‌آید، اما واقعیت است. با توجه به پیشرفت‌های روزافزون علم، فناوری و ارتباطات، نمیتوان حضور ابزارهای ارتباطی ازجمله گوشی‌های هوشمند، تبلت و رایانه، استفاده از جستجوگرهایی مثل گوگل را در زندگی نوین انکار کرد. دور کردن کودکان نسل جدید از این ابزارهای ارتباطی غیر ممکن است، پس نحوه ی استفاده صحیح از این ابزارها باید توسط والدین به فرزندان آموزش داده شود. بنابراین والدین باید در ابتدا مهارت استفاده از این ابزارها را به دست آورده باشند تا بتوانند نحوه ی صحیح استفاده از آن‌ها را به فرزندان خود بیاموزند. بدیهی است در به‌ کارگیری فناوری و تکنولوژی، زبان انگلیسی نقش مهمی ایفا می‌کند. از اینرو آشنایی نسبی با زبان انگلیسی برای همه والدین لازم است. والدینی که فرزندان آنها با ابزارهای ارتباطی همچون موبایل، کامپیوتر و اینترنت در ارتباط هستند، ضرورت یادگیری زبان انگلیسی را به خوبی درک می‌کنند.

4. در مقاطع تحصیلی پیشرفته، ندانستن زبان انگلیسی یعنی فاجعه و ضعف.

یکی از دلایل ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان، خودکفایی در انجام برخی امور مربوط به مقالات و پروژه‌هاست. دانشجویی که از سطح مطلوب مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشد، می‌تواند در انجام فعالیت‌های دانشجویی، از منابع معتبر در فضای مجازی اینترنت استفاده کند. در غیر این صورت مجبور خواهد شد متحمل هزینه و زمان بیشتری شود تا بتواند به ترجمه ی منابع مورد نظر دست پیدا کند.

5. اگر فرصت شغلی خوبی سراغ دارید که به زبان انگلیسی نیاز ندارد، آن را به ما هم معرفی کنید.

یکی از شروط بقای شرکت‌ها در اقتصاد نوین و رقابت، فعالیت در عرصه ی بین‌ المللی است. از اینرو، بیشتر شرکت‌های خصوصی، سعی دارند فعالیت خود را به بیرون از مرزهای کشور گسترش دهند. یکی از ملزومات فعالیت در حوزه ی بین‌المللی این است که تمامی اعضای مجموعه از سطح مطلوبی از مهارت زبان انگلیسی برخوردار باشند. بنابراین داشتن یک شغل خوب و بین‌المللی، یکی دیگر از ضرورت‌های یادگیری زبان انگلیسی برای افرادی است که مایل به پیشرفت‌های بین‌المللی در شغل و سمت خود هستند. تا همین چند سال پیش دانستن زبان انگلیسی در محل کار یک مزیت بزرگ محسوب می‌شد، اما امروزه اگر زبان انگلیسی بلد نباشید شاید اصلا نتوانید شغلی پیدا کنید. این خود می‌تواند مهم‌ترین دلیل و انگیزه برای یادگیری زبان انگلیسی باشد.

6. زبان انگلیسی برای سلامت جسمی و روحی شما هم خوب است.

این حرف هم واقعیت دارد. تحقیقات ثابت کرده‌اند که یادگیری زبان دوم، یکی از مؤثرترین روش‌های جلوگیری از بیماری‌های مغزی مخصوصا فراموشی و زوال عقل است. فعالیت مغز در حین یادگیری زبان دوم، موجب به‌کارگیری تعداد بیشتری از سلول‌های خاکستری مغز می‌شود. به گفته ی پزشکان، یادگیری زبان دوم، به‌عنوان نوعی ورزش برای سلول‌های مغزی است. فعالیت سلول‌های مغزی به ویژه سلول‌های خاکستری در حین یادگیری، موجب افزایش سوخت و ساز در این سلول‌ها و انرژی‌رسانی به آن‌ها می‌شود. به همین علت بهبود غذا رسانی به سلول‌ها، روند پیرشدن سلول‌ها کند و حتی گاهی متوقف شده و فعالیت‌ها به سمت تولد سلول‌های جدید می‌رود.

بدیهی است زبان انگلیسی یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای یادگیری زبان دوم است، چون منابع آن در دسترس بوده و آنلاین میتوان انگلیسی را آموخت.

به همین خاطر به افرادی که:

• در سنین بازنشستگی قرار دارند.

• در حال تحصیل و یادگیری مستمر نیستند.

• به علت وراثت در معرض بیماری‌های مغزی قرار دارند.

• دارای نشانه‌های اولیه ی بیماری‌های مغزی هستند.

• در مشاغل پراسترس فعالیت دارند. یادگیری زبان انگلیسی به‌عنوان یک راه‌حل پیشگیرانه و موثر توصیه می‌شود.

7. زبان انگلیسی به مهارت‌های کامپیوتری و جستجوگری اینترنتی شما کمک می‌کند.

حدود 80 درصد از اطلاعات کامپیوتر و موجود در اینترنت، به زبان انگلیسی تحلیل و ارائه می‌شود. همینطور زبان رسمی مورد استفاده در پایگاه جستجوهای اینترنتی همچون گوگل، زبان انگلیسی است.

از آنجا که قلمرو فعالیت‌های اینترنتی، بدون حد و مرز است، ممکن است محتوایی که امروز در سایت شما منتشر می‌شود، مورد استفاده ی یک کاربر انگلیسی زبان قرار گیرد.

کلید موفقیت بسیاری از سایت‌های اینترنتی، دو زبانه بودن آنهاست. سایت‌هایی که محتوای خود را به دو زبان فارسی و انگلیسی عرضه می‌کنند، از شانس بیشتری برخوردارند که از بازدید و رتبه ی بالاتری در گوگل برخوردار باشند. پس ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای فعالان این حوزه هم غیر قابل انکار است. همانطور که مشاهده می‌کنید دلایل بسیاری در راستای ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای اقشار مختلف افراد وجود دارد.

بنابراین لازم است، آموزش زبان انگلیسی به‌صورت فراگیر و به صورت درست و بهینه اجرا شود که هم اکنون سایت EN45 در اختیار شماست.

هم اکنون با جذب افراد مختلف و ترقیب آنان به یادگیری زبان انگلیسی، درآمد کسب خواهید کرد.

شـــروع کسب درآمـــــــد و ثبت نام در سایت EN45

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد