کتاب pdf کسب درآمد از استخراج بیت کوین

کتاب آموزش استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

کتابی متفاوت به نوشته علی میرمحمدلو

0تا 100 کسب درآمد با بیت کوین و روش های افزایش درآمد با بیت کوین

دانلود کتاب در ادامه مطلب

دریافت کتاب کسب درآمد با استخراج بیت کوین

بیت کوین چیه

بیت کوین چیست؟

استخراج بیت کوین چیست؟

 

1⃣ تعریف بیت کوین (Bitcoin)

◀️ بیت کوین (به انگلیسی:Bitcoin) یک واحد پول مجازی است که تماما در اینترنت قرار دارد و از سیستم رمز نویسی خاصی استفاده می کند که باعث می شود بدون نیاز به نهاد مرکزی (مانند بانک مرکزی) و کاملا مستقل فعالیت کند.

🔶 با یک مثال ساده با بیت کوین آشنا می شویم

🔷 یک اتاق شیشه ای بزرگ را در نظر بگیرید. داخل اتاق یک سری صندوق های کوچک شیشه ای وجود دارد که می توان داخل آن ها را دید. این صندوق های شیشه ای حساب بیت کوین افراد مختلف است. هر صندوق یک عدد منحصر به فرد دارد که بتوان با استفاده از آن به هر کس که مایل باشید آدرس صندوق خاصی را در اتاق بدهید. هر صندوق علاوه بر این عدد منحصر به فرد، یک قفل و یک شکاف برای واریز پول به آن دارد (می توان از شکاف به داخل صندوق پول ریخت ولی نمی توان بدون داشتن کلید از صندوق پول برداشت کرد).

🔷 از آنجایی که صندوق ها شیشه ای هستند می توان موجودی داخل هر صندوقی را دید.

🔷 فرض کنید که یک نفر می خواهد مبلغی را از یک صندوق به صندوق دیگری واریز کند. ابتدا باید وارد اتاق شود و با کلیدی که دارد صندق خودش را باز کند، مبلغ را بر دارد و به صندوق دیگر بریزد. از آنجایی که ابتدا گفتیم کل اتاق شیشه ای است پس همه ی افراد می توانند شاهد این ماجرا باشند. به همین خاطر است که تمام تراکنش های مالی بیت کوین قابل رویت هستند. این مسئله باعث شده که هیچ گونه کلاه برداری در واریز و یا انتقال وجه نتواند شکل بگیرد.

🔷 در سیستم بیت کوین مبلغ هر حساب یا همان صندوق و همچنین هر تراکنش که انجام می شود برای همه قابل رویت است. تنها نکته ای که پنهان است آن است که هر صندوق مربوط به چه کسی است. چون بر خلاف سیستم بانکداری متداول که حساب ها به نام اشخاص ثبت می شوند در اینجا فقط کسی که کد مربوط به برداشت از صندوق (یا در مثال ما همان کلید) را دارد صاحب حساب است. این نکته باعث می شود که برخی از بیت کوین برای انجام تراکنش های غیر قانونی استفاده کنند.

2⃣ چه کسی بیت کوین را ایجاد کرد؟

◀️ هیچ کس با اطمینان نمیداند! این پول توسط شخصی ایجاد شد که خودش را ساتوشی ناکاموتو Satoshi Nakamoto معرفی کرده است. هرچند این اسم ژاپنی به نظر می رسد اما خالق بیت کوین هیچگاه دیگر مشخصات فردی خودش را فاش نکرده است. او با دیگر طرفداران اولیه بیت کوین از طریق فرومهای آنلاین همکاری کرده است اما هرگز با دیگر افراد شبکه بیت کوین حضوری ملاقات نکرده است. سپس از ابتدای سال 2010 او فعالیت خود را در گسترش بیت کوین کاهش داد. آخرین فعالیت او در شبکه بیت کوین که ما می شناسیم در سال 2011 بوده است.

🔷 ما نمیدانیم ساتوشی ناکاموتو کیست اما میدانیم که اگر او روزی خودش را معرفی کند، شخصی بسیار ثروتمند خواهد بود. میلیونها بیت کوین در دوسال اول این پول تولید شدند و ساتوشی احتمالا صدها هزار از آنها را داراست. با قیمت امروز بیت کوین، او خیلی وقت است که یک میلیونر است.

🔷 قبل از تمام شدن این موضوع بگوییم که ناکاموتو مشعل خودش را به یک گسترش دهنده میانه رو به نام گاوین اندرسن Gavin Andressen داد که اکنون گسترش دهنده پیشروی پروژه است. اندرسن اکنون در محضر فاندیشن بیت کوین کار می کند.

3⃣ چگونه کسی می تواند بیت‌کوین بدست آورد؟

▪️ در صورت پرداخت وجه برای کالا یا خدمات
▪️ خرید آن از صرافی بیت کوین
▪️ مبادله بیت کوینها با کسی در نزدیکی خود
▪️ بدست آوردن بیت کوین از طریق #استخراج

4⃣ آدرس بیت کوین چیست؟

◀️ از رمزنگاری کلید عمومی استفاده می‌کند. هر کیف پول شامل تعدادی جُفت کلید عمومی و خصوصی است. کلیدهای عمومی به آدرس‌های بیت کوین تبدیل می‌شوند که به عنوان آدرس برای دریافت بیت کوین به پرداخت کننده اعلام می‌شوند. این آدرس‌ها در حالت قابل خواندن برای انسان‌ها به رشته‌ای با تقریباً ۳۳ نویسه تبدیل می‌شوند که همیشه با عدد ۱ یا ۳ شروع می‌شوند.

🔷 ایجاد یک آدرس جدید عملی کاملاً محلی و بی‌نیاز از اتصال به شبکه همتا به همتای بیت کوین است.

🔷 در واقع هر فرد می‌تواند بیت کوین‌های خود را به یک آدرس بیت کوین دیگر ارسال یا اصطلاحاً واریز نماید. اکثر آدرس‌های بیت کوین بی‌معنی به نظر می‌رسند، اما امکان ایجاد آدرس‌های شخصی تر به وسیله نرم‌افزاری که به سرعت آدرس‌های بسیاری تولید می‌کند و آدرس‌هایی را که با الگوی مورد نظر همخوانی دارند، ذخیره می‌کند، وجود دارد.

همین حالا شروع 🏃🏃🏃

دریافت کتاب کسب درآمد با استخراج بیت کوین 

آموزش 0 تا 100 بیت کوین 

روش تبدیل بیت کوین به تومان

روش های افزایش سرعت کسب درآمد

دانلود رایگان

بیت کوین رایگان با بازی،بیت کوین رایگان و سریع،بیت کوین رایگان اندروید،بیت کوین رایگان با گوشی،بیت کوین رایگان با موبایل،بیت کوین رایگان واقعی،بیت کوین رایگان ایرانی،بیت کوین رایگان چیست،بیت کوین رایگان،بیت کوین رایگان 2017،بیت کوین رایگان با تلگرام،بیت کوین رایگان اپارات،بیت کوین رایگان در تلگرام،بیت کوین رایگان در ایران،بیت کوین رایگان تلگرام،بیت کوین رایگان سایت،بیت کوین رایگان(کسب درآمد اینترنتی)،بیت کوین رایگان واقعیت یا سراب،بیت کوین رایگان pivot،بیت کوین رایگان 2018

روش جدید کسب درآمد اینترنتی

اگه همین الان میخوای یک درآمد ثابت داشته باشی میی تونی این روشش رو امتحان کنی...

پرداخت با درگاه آنلاینپرداخت آنلاین و دانلود 

قیمت اصلی 249،000 تومان 

فرصت محدود عجله کنید!!!

زمان تا پایان تخفیف شگفت انگیز و یا تکمیل ظرفیت ۵۰ نفر

با تخفیف ویژه 

قیمت فقط 14،000 تومان

بعد از پرداخت به صفحه دانلود هدایت خواهید شد.

پرداخت و دانلود محصول

امنیت در پرداخت وجهپرداخت امن با درگاه زرین پال

کلمات کلیدی:

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد