پیشنهاد یک میلیاردر و روش کسب درآمد آن از اینترنت

بنام خداوند مهر و مهربانی

نگران فردایت نباش
خدای دیروز و امروز ، خدای فردا هم هست
ما اولین بار است بندگی میکنیم ولی او بی زمانی است که خدایی میکند !
اعتماد کن به خدایی اش …

کسب درآمد روزانه ۱ میلیون تومان – تضمینی و تست شده

میگن بد ترین نوع تلف کردن زمان اینه که برای کارهایی که لازم نیست خیلی زمان بذاریم….

الان به زندگی و روابط خودتون نگاه کنید، واقعا خیلی حرف ها و حاشیه ها هستند که تو زندگی ما تاثیر نداره ولی خیلی زمان براشون میذاریم ، برای مثال طرف از لحاظ مالی وضعش خوب نیست یا برای خیلی کارهای مهم وقت نداره ولی این که فلان همسایه تو محل دعواش شده براش اینقد جذابه که یه هفته وقت میذاره تا سر در بیاره دعوا سر چی بوده و برای چند نفر هم تعریف کنه ….

یا یه دانشجو هست که می دونه با این درسی که می خونه تو اینده نمی تونه شاغل بشه و باید وقت بذاره نرم افزارهای تخصصی یاد بگیره یا بر فرض مهارتی رو یاد بگیره ولی به جاش روزی ۵ ساعت تو کافه دانشگاه میشنه و به حرف های نا مربوط دوستانش و بقیه گوش میده ….

یا یه معلم که حقوقش کفاف زندگی رو نمی ده به جای اینکه وقت بذاره و یه مهارت یاد بگیره که تو تایم بیکاریش پول در بیاره وقتش رو صرف بیان مشکلات یا مباحث سیاسی می کنه ، نمی گیم تفریح برای دانشجو یا اگاهی سیاسی برای معلم لازم نیست … ولی حرف ما این هست که وقتتون رو فقط صرف کارهایی بکنید که باعث بهبود کیفیت زندگی تون میشه نه افراد و فعالیت های بی ارزش.

برای دانلود فایل کسب درامد روزانه 1 میلیون به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کسب درآمد روزانه 1 میلیون

امروزه اینترنت نقش بسیار مھمی را در زندگی روزمره ما ایفا میکند ، شما تقریبا میتوانید ھر چیزی را در اینترنت انجام دھید.

کسب درآمد از اینترنت آنقدر آسان است که اگر همه افراد راهش را میدانستند اکنون هیچکس با مشکل مالی مواجه نبود. 

در ابتدا باید ذکر کنیم که کسب درآمد از اینترنت در ایران با توجه به شرایط خاصی که دارد  از کشورهای دیگر خیلی راحت تر است. بنابراین اگر قصد کسب درآمد از اینترنت را دارید، بدون کمترین مهارتی آن کار را شروع کنید. اصلا قرار نیست با خواندن این مطالب هیجان زده شویم. اگر کسب درآمد از اینترنت به همین سادگی بود، همه کار و بارشان را رها می کردند و کسب و کار اینترنتی راه اندازی می کردند. اگر همه چیز به همین خوبی است، چرا افرادی که وارد این کار می شوند پس از مدتی، بدون حتی ۱ ریال درآمد از این کار خارج می شوند؟

بسیاری از افراد بدون اطلاع کامل و به امید کسب درآمد رویایی از اینترنت وارد دنیای کسب و کار اینترنتی می شوند، در حالی که در همان ابتدای کار با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. در صورتی که تجربه و علم کافی در زمینه کسب درآمد از اینترنت نداشته باشند، بدون شک در این راه شکست می خورند و پس از ضررهای مالی کم و زیاد، این کار را رها می کنند.

مانند صدها کسب و کاری که روزانه در ایران راه انداز می شوند و پس از مدت کوتاهی بدون هیچ گونه کسب درآمد از اینترنت پایان میابد. بنابراین اگر با مراحل قدم به قدم کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا نباشید، بدون شک با چالش های زیادی مواجه خواهید شد که باعث توقف شما خواهند شد.

make mony

اما آیا می دانستید شما  میتوانید از آن برای کسب درآمد استفاده کنید آن ھم یک درآمد میلیونی در روز؟

اگر شما از این موضوع بی خبر بودید باید به شما تبریک بگویم این یک فرصت عالیست برای پی بردن به این حقیقت بزرگ. برخی از شما ممکن است بگویید کسب درآمد از اینترنت بسیار پیچیده و سخت میباشد و یا امکانات و سرمایه بسیاری برای ورود به این راه نیاز است و یا ممکن است به این فکر کنید که به مھارت ھای خاص و زیادی برای کسب درآمد از اینترنت احتیاج است.

از آنجا که شما احتمالا در شغل ھای سنتی مشغول به کار ھستید و مجبورید ھر روز در ترافیک، در زمستان و تابستان و در ھوای گرم و سرد به سر کار خود بروید این باور برایتان ایجاد شده باشد که برای کسب درآمد جز این رویه راه دیگری وجود نداشته باشد. یا اگر ھم راھی باشد شما به دلیل نداشتن تخصص و مھارت و یا سرمایه کافی قادر به انجام آن نخواھید بود و یا ھیچ سرنخی از چگونگی کسب درآمد از شیوه ای جدید را نداشته باشید و حتی از فکر کردن به آن نیز دلسرد شوید.

از آنجا که انسان در تطبیق زندگی خود با تکنولوژی به سرعت رو به جلو حرکت می‌کند اما در برخی موارد استفاده از فناوری صحبت از اختلال یا تخریب کیفیت مثبت زندگی شده است. بهبود همه جانبه کیفیت زندگی از مسائل اصلی در جوامع پیشرفته امروزی است. با توجه به پیشرفتهای چشمگیر و قابلیتهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از روشهای کمک کننده در مسیر بهبود کیفیت زندگی همان استفاده از این تکنولوژی است.

ما انواع و اقسام روش های درآمد زایی را امتحان کردیم از برنامه نویسی و فروش اپ ، از انتشار رایگان اپ ها و استفاده از سرویس پوش نوتیفکشن درآن و تبلیغات درون برنامه ای ، از انواع و اقسام بازاریابی ها ، از بورس تهران تا فارکس و باینری آپشن و بازی ، تلگرام و آپارات و …

اما با هیچ کدام از این روش ها به نتیجه ی خوبی دست پیدا نکردیم
جز یک روش که هم اکنون در حال انجام آن و درآمد روزهای ابتدایی آن از ۵۰۰ هزار تا یک میلیون در روز و ۲۰ تا ۶۰ میلیون در ماه برای شما خواهد بود.

ما در تیم میهن درآمد با توجه به تحقیقات و تلاش های زیادی که طی چند سال انجام دادیم به نتایج و موفقیت ها و درآمد خوبی در این راه دست یافتیم و دوست داریم هموطنانمونو که می دونیم متاسفانه شرایط مالی خوبی در وضع موجود ندارند در این راه همراهی کنیم .

کسب درآمد

اگر این فایل آموزشی را خریدید و نتوانستید ازش کسب درآمد کنید دیگر دنبال کسب درآمد از اینترنت نباشید که پولتان را دور خواهید ریخت چون تیم متخصص میهن درآمد پس از سالها تلاش و انجام تمام راه و روش های ممکن از سخت ترین و پیچیده ترین تا آسان ترین روش ممکن تنها از این روش نتیجه میلیونی گرفته روشی که تمامی افراد قادر به انجام آن و کسب درآمد میلیونی خواهند بود.

اگر قیمت این آموزش ۵۰۰۰۰ تومان بود همه کنجکاو بودند که اون رو خریداری کنند تا ببینند چه چیزی در اون هست ولی این مابین یک نفر خواهد بود که توان خرید این آموزش را نداشته باشد یک نفر

کاملا قانونی و حلال

امکان کسب درآمد با تلفن همراه ، و کامپیوتر ، حتی افراد مبتدی ، بدون نیاز به کمترین تخصص

بدون ریسک و خطر

شما در این راه تنها نیستید.

ما در این آموزش یکی از کاربردی ترین روشهای کسب درآمد که خیلی از شرکت های بزرگ ، سایت های معتبر و مشهور از ابتدای امر تا الان از آن استفاده کرده اند ، به صورت خیلی آسان به شما آموزش می دهیم ، اگر با دقت این آموزشها را فرابگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد ولی تلاش و پشتکار هم لازم است ، متد جدید و مهمی که به این آموزش اضافه شده است تاقبل از این در هیچ سایتی آموزش داده نشده است ، خیلی از شرکت ها و سایت های معتبر برای به وجود نیامدن رقیب و پایین آمدن فروششان حاضر نیستند این روش فراگیر شود.

1daramad

“تیم یک درآمد شما را تا رسیدن به درآمد میلیونی همراهی می کند”

برخی می‌خواهند که هد‌فشان به واقعیت تبدیل شود٬
برخی فقط آرزو میکنند
و برخی نیز خودشان دست به کار شده و به واقعیت تبدیلش می‌کنند!
و این هدف ، واقعیت و آرزوی شما تا چند کلیک باشما فاصله دارد.

قیمت ۲/۴۰۰/۰۰۰ ، به مدت محدود فقط تا پایان همین ماه : 500/000تومان

به همراه هدیه ۱۰۰/۰۰۰ تومان فایل ارزشمند

برای دریافت فایل های اموزشی ،از طریق درگاه پرداخت معتبر و امن زیر اقدام به خرید کنید، و بلافاصله فایل ها رو دانلود خواهید کرد.

درصورتی که کسب درآمد نکنید کل وجه شما عودت داده می شود.

در سال حمایت از کالای ایرانی تیم یک  درآمد هم به تبعیت از کسانی که به میهن خود عشق می ورزند آستین همت بالا زده و تجربه ی خود را که حاصل سالها تلاش در حوزه ی کسب و کارهای اینترنتی است در اختیار هم میهنان عزیز قرار می دهد که به امید خدا گره ای از مشکلات اقتصادی مردم سرزمین پارس باز شود.

 سوالات متداول:

من کامپیوتر یا لپ تاپ ندارم آیا امکان کسب درآمد با تلفن همراه وجود دارد ؟

بله این آموزش به سادگی در تلفن همراه اجرا می شود و انجام مراحل کسب درآمد با تلفن همراه به سادگی امکان پذیر است.

تلگرام فیلتر شده است آیا ارتباطی به تلگرام و این نرم افزارها دارد ؟

خیر ارتباطی با تلگرام یا هیچ نرم افزار دیگری ندارد.

این کار فعالیت در سایت های هرمی، بازاریابی شبکه ای ، سایت های کلیکی و امثال این هاست؟

خیر  ، هیچکدام از اینها نیست.

این کار فعالیت سایت های باینری آپشن و فارکس  ، رولت و اینهاست ؟

خیر هیچکدام از اینها نیست  ،باینری آپشن و فارکس در ایران غیرقانونی و ۹۰ درصد کسانی که وارد اینکار می شوند بدون هیچ سود حتی ضرر و از دست دادن کل سرمایه ، با شکست روحی از این شغل خارج می شوند و ما چنین چیزهایی به فروش نمیرسانیم.

آیا این از همان بسته هایی است که چندتا روش را در یک پک می گذارند و به فروش میرسانند ؟

خیر این بسته یک روش اختصاصی از تیم میهن درآمد است و ویدیوها و کتابها توسط اعضای گروه تهیه شده است.

آیا این کار از لحاظ شرعی حلال است؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کار کاملا حلال است و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد. و درآمد شما از داخل ایران خواهد بود ما تضمین میدهیم که اگر اینطور باشد کل وجه شما را عودت می دهیم …

چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

این آموزش برای همه ی افراد ، پیر و جوان ، کودک و نوجوان ، مرد و زن و همه تهیه شده است و همه قادر به کسب درآمد با آن هستند.

شاید بعضی ها حتی پول خرید آموزش شماروهم نداشته باشند مثل من و مجبور باشند قرض بگیرند لطفا اگه میدونید این آموزشها دردی از ما دوا نمیکنه به ما بگید!

همانطور که خودتان هم بهتر میدانید کسانی که دانش رسیدن به موفقیت را یاد می گیرند هیپوقت حاضر نیستند برروی این دانش قیمتی بگذارند و در واقع نمی توان روی آن قیمتی گذاشت هدف ما قیمت گذاشتن و کسب درآمد از این طریق نیست ولی انصافا آموزش هایی که بصورت رایگان در اینترنت وجود دارد کسانی که دانلود می کنند در اکثر مواقع تمام تمرکز خود را روی آموزشها نمی گذارند چون رایگان بودن آموزش ناخودآگاه بی ارزش بودن آنرا در ذهن ما تداعی می کند ولی اگر مبلغ زیادی مثلا چند میلیون تومان را برای یک آموزش هزینه کنید حاضرید ده ها بار آن آموزش را برای خود تکرار کنید تا بهترین استفاده را از آن ببرید این آموزش شاید که حتما قیمتش بسیار بالاتر از این حرف ها است ولی ما حاضر نشدیم در این اوضاع بد اقتصادی خیلی هارا از دانستن و یادگرفتن آن محروم کنیم

آیا این آموزش هم مانند سایر آموزشها در اینترنت تکراری و بی فایده است؟

ما در این آموزش یکی از کاربردی ترین روشهای کسب درآمد که خیلی از شرکت های بزرگ ، سایت های معتبر و مشهور از ابتدای امر تا الان از آن استفاده کرده اند ، به صورت خیلی آسان به شما آموزش می دهیم ، اگر با دقت این آموزشها را فرابگیرید مطمئن باشید موفق خواهید شد ولی تلاش و پشتکار هم لازم است ، این آموزش تاقبل از این در هیچ سایتی آموزش داده نشده است ، خیلی از شرکت ها و سایت های معتبر برای به وجود نیامدن رقیب و پایین آمدن فروششان حاضر نیستند این روش فراگیر شود.

آیا پس از مدتی درآمد حاصله از این پکیج کم میشه و از دست میره ؟

خیر درآمد شما به مروز زمان به هیچ عنوان کاهش نخواهد یافت و بلعکس شاهد پیشرفت و افزایش درآمد نیز خواهید بود.

سلام من شک دارم آخه اگر بشه دو میلیون در روز بدست آورد دیگه هیچکس سرکار نمیره دیگه نیازی نبود کار کنیم من میترسم همش تبلیغات الکی باشه مثل بقیه آموزش های دیگه که سایت های دیگه میفروشند آیا واقعا تضمین میدید که این آموزش واقعی و میلیونیه؟

دوست عزیز شک شما طبیعی هست بلاخره آدم باید محتاط هم باشه من به شما قول میدهم که متفاوته و تا الان در هیچ سایتی این آموزش ما را پیدا نمیکنید ما تضمین میدهیم که آموزش ما تنها آموزشیه که با اون میتونید درآمد میلیونی را تجربه کنید. در مورد اینکه کسی دیگه سرکار نمیره هم درسته ولی شما نگران نباشید چون آنقدر آدم شکاک وجود داره که ما کمبود نیروی کار نخواهیم داشت شاید در روز ۵۰۰ نفر از این محصول دیدن کنند ولی تنها شاید ۴ نفر این محصول را خریداری کنند پس میبینید که ما ۴۹۶ نفر هنوز داریم که به خاطر باورشون و شکشون از این محصول استفاده نمیکنند ولی اون ۴ نفر همان افرادی هستند که ریسک پذیر هستند و خودروی آخرین سیستم سوار میشن و از کنار آون ۴۹۶ نفر عبور میکنند و جالبه که آون ۴۹۶ نفر دوست دارند جای اون ۴ نفر باشند حالا تصمیم با خود شماست که جزء ۴ نفر باشید یا ۴۹۶ نفر.

خرید و دانلود

کار اینترنتی روزی 1 میلیون تومن

کار اینترنتی روزی 1 میلیون تومن

روی دریافت فایل کلیک کن ،بعد از ورود به صفحه جدید در انتهای صفحه فرم خرید رو پر کن و روی "پرداخت و دانلود کلیک کن" بعد از پرداخت هزینه فایل اتوماتیک شروع به دانلود خواهد شد. در هر زمینه ای سوالی داشتید در زیر این پست کامنت بگذارید.

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



دانی
لینک دانلودش کجاس پس؟؟؟
بعد از حرید پکیج دانلود مبشه
علی
سلام خیلی این بسته مفید بود
سلام خدارو شکر
کوروش
سلام من این پک رو خریداری کردم ولی چطوری ازش استفاده کنم؟
یک فایل هست با فرمت ZIP چطوری محتوای درونش رو بببینم؟
لطفا راهنمایی کنید
با سلام دوست عزیز پکیج  و تمامی فایل های اون درون یک فایل زیپ می باشد نرم افزار های زیادی برای خارج کردن از حالت فشرده است ولی ما بهترینش رو برای شما در سایت آموزش دادیم 

آموزش خارج کردن از فایل فشرده برای کامپیوتر و لپ تاب

آموزش خارج کردن از فایل فشرده برای موبایل
ناشناس
سلام این روش تا حالا تو ایران انجام شده؟
یا کپی پکیج های دیگه نیس که؟؟
سلام
این پکیج تا کنون در دست کمتر از 1000 نفر در ایران می باشد ولی در خارج از کشور افراد زیادی به این روش کسب درآمد میکنند

و این پکیج کپی یا مشابه دیگر پکیج ها نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد