سایت استخراج اتریوم https://Ethonline.io اسکم شد

سایت استخراج اتریوم https://Ethonline.io اسکم شد.

Ethonlineio اسکم شد

لطفا هیچ گونه فعالیت یا سرمایه گذاری به عنوان ارتقا و ... انجام ندهید.

ما 15 اتریوم سرمایه گذاری کردیم ولی تا امروز 64 اتریوم استخراج شده ما را پرداخت نکردند.

پکیج کسب درآمدفیلم درآمد کسب شده از روش 2 پکیج 

   پکیج کسب درآمد  بخش خرید و دانلود محتوا   پکیج کسب درآمد   

Make Sure Internet Money

پکیج کسب درآمد%87 تخفیف ویژه 

  پکیج کسب درآمد برای مدت کوتاهی وقت دارید این پکیج ارزشمند را با تخفیف 87% خریداری کنید.

برای اولین بار این فرصت رو از دست نده!!!

87% تخفیف فقط برای امروز

پکیج کسب درآمد قیمت اصلی: 4,770,000 تومان

 پکیج کسب درآمدمبلغ قابل پرداخت:  فقط 32,500  تومان

پرداخت آنلاین با کلیه کارت های عضو شتاب


درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال



درگاه پرداخت مطمئن و امن زرین پال

آپدیت شد  

 

تاریخ آپدیت پکیج  1400 می باشد

 



مهران
این سایت به من دو تا ۰.۱ اتر پرداخت کرد که برای ارتقا برگشت دادم اما دیگه هیچی پرداخت نکرد! کاش همون ۰.۲ هم نگه داشته بودم
مهرداد
هر کسی خواست من 24 ساعته براش ماین می کنم هزینه هم بسیار مناسب هست تا 5 تا زیرمجموعه هم براتون قرار می دم همه ی اینها با اثبات هست در صورت تمایل ایمیل بزنید mehrdadsalam08@gmail.com
Danial
اقا این سایت عالیه من روی دو تا گوشی زدم اولی نداد ولی دومی بعد از سه ماه 0.1 اتریم به من داد عالیی
علیرضا
سلام من تو این سایت تو 3 ماه 11/500/000 برداشت کردم اینم ادرسش
https://ethprominer.com/1012201
عقیل
سلام من آدرس کیف پول رو دادم و وارد شدم ظاهراً راه خروج نداره به موقع از آدرس کیف پولی که دادیم سواستفاده نمیکنه ؟
ناشناس
سلام ببخشید ایا بازنشانی که دوستان گفتم برای توقف این سایت ایا صحت داره؟
با بازنشانی ایا واقعا متوقف میشه؟
Saeed
خدایا
چطوری دلتون میاد این همه پول واریز کنید برای یه چیزی که ایا بشه برداشت کرد یا نه.
بخدا پول باد آورده هم ادم دلش نمیاد خرج این سایتها که شاید 1 درصد هم ممکنه کلاهبردار باشن، بکنه.
بجای این اگر و شاید ها و این خرج کردنهای الکی، یه کیف پول درست کنید 4 تا ارز پدر مادر دار بریزین توش 5 یا 10 سال دیگه بازش کنید، مثل یه گنج میشه تو آینده. چطوری ادم 30 سال پول واریز میکنه برا بیمه که ایا بعدش 10 سال از دولت پرداختی بگیری یا 20 سال!!! ولی با یک سرمایه گذاری 10 ساله با نهایتا 2000 دلار میتونی مثل پادشاه زندگی کنی بعدش. 10 سال پیش بیت 2 یا 3 دلار بود. فکرشو کنید.
خواهش میکنم یکم عاقلانه فکر کنید
بهروز
بنده هم دیروز 0.1 خواستم برداشت کنم که تا الان دستم نرسیده. ولی یه مطلبی نوشته بود مبنی بر اینکه سی روز طول می‌کشه نهایت تا واریز بشه. فکر کنم به صورت رندوم واریز میکنن. تاریخ 31 خرداد 1400
اگه واریز زدن پیام میدم
ماری
سلام دوستان برای امتحان من در سایتethprominer به صورت رایگان وارد شدم و هیچ ارزی وارد نکردم و گفته وقتی به 0.1 رسید پرداخت میکنه . من سوالم اینه نهایت اینه که دروغ هست و پرداختی نداره می خواستم ببینم چه ضرر دیگه ای می تونه داشته باشه آخه من آذر کیف پولی رو فرستادم که هیچ ارزی توش نبست
حسن رحیمی
سلام دوستان عزیز.
من ۹ میلیون تومن از این سایت برداشت کردم. واقعا باورم نمیشه. خیلی خوب بود. خواستم بیام بهتون بگم که شما هم شروع کنید. کاملا واقعیه. من خودم هم اولش باورم نمی شد ولی برام واریز کردند.
لینک سایت :
https://ethprominer.com/591190
علیرضا
دوستان سایت ethpro miner اسکمه ..و اگه میخاد حذفش کنید باید یه بازنشانی بزنید
اما خطر خاصی نداره
A
سلام
لطفاً بفرمایید که سایت ethprominer
هم اسکم هست یا خیر؟
Dr.Behnam Javid
اصلا کلاهبرداری نیست عزیز من،چون شما با ای پی های متفاوت وارد وبسایت میشید و زیر مجموعه گیریتون با یک ای پی میشه ،وبسایت شمارو فیک و کلاهبردار نشون میده و باهاتون کاری نداره،یا صفحتونو میبنده یا هنگام برداشت نتیجه ای دریافت نمیکنید و این وبسایت ارز رایان که واسه خودش تجزیه تحلیل میکنه میگه کلاهبرداری هست در کل در چگونگی استفاده از سایتها مهارتی ندارند.وگرنه صرافی بین المللی اتریوم درجا سایتهارو میبنده.موفق و تندرست باشید
ادرس واتساپ جهت سوالات ارزی
09015125226
محمدرضا
سلام میشه بگید سایت https://ethprominer.com/واقعا میده ؟؟؟؟؟من خیلی گشتم تا یه شوغل پیدا کنم تو خونه میخواستم بدونم واقعا میده چون پرداختیا داره همه چیز طبیعیه خواهش میکنم بگین من خخخخییلییی گیر کردم
محمدرضا
سلام میشه بگید سایت https://ethprominer.com/واقعا میده ؟؟؟؟؟من خیلی گشتم تا یه شوغل پیدا کنم تو خونه میخواستم بدونم واقعا میده چون پرداختیا داره همه چیز طبیعیه خواهش میکنم بگین من خخخخییلییی گیر کردم
negin
سلام وقت بخیر من با این سایت ماین کردم اما وقتی این نظرات و خوندم حذفش کردم اما هر بار که واردش میشم هنوز داره ماین میکنه چیکار باید کردکه دیگه از گرافیک لبتاب استفاده نکنه و خروج برنم؟https://ethprominer.com/529756با این سایت کار کردم که میگه مجانی ماین اتر میکنه و 0.1اتر که شد میشه برداشت زد .
سرجیک
من استخراج شروع کردم این برنامه جواب میده ولی سرمایه گزاری نمیکنم
https://ethprominer.com/438119
Mohamad
https://www.coinwetalk.com/cpucap/ethereum/ref/216220
ایا این سایت پرداختی دارع؟
ممد محمدی
ای داد بیداد خاک تو سر شدم من هم یک ماهه بصورت رایگان در سایت https://ethprominer.com مشغول استخراج تریوم هستم حالا هر طور میخوام از دست این سایت خلاص شم مثل کنه به من چسبیده اینترنت رو قطع میکنم داره از کارت گرافیک اتریوم استخراج میکنه
کسی هست راهنمایی کنه چه جوری این سایت رو از کامپیوترم غیر فعال و حذف کنم ممنون میشوم
حمید
سلام
رفقا سایت https://ethprominer.com/
هم اسکم هستش ؟؟
اسماعیل
خب میشه لطفا بگید چطور میشه اتریوم استخراج کرد؟ مثلا یه ریگ استخراج بگیرم به کجا وصلش کنم تا استخراج کنه؟
ابوالفضل
یه سایت ماینری خوب میشه معرفی کنین؟
ممنون
محمد
سایت،باز نمشود
Mohammadhoseyn
داداش 15 تا اتریوم می کنه 160 میلیون تومن🤨🤨
gognous
سلام
از مورخ 17-9-99 سایت اترآنلاین بالا نمیاره چرا؟
سایت بسته شده
وحید
سلام دوستان من یکبار برداشت کردم رو پلان رایگان...و ۰.۱ به کیف پول من اومد و از کیف پول هم برداشت کردم...نوش جونم...حالا هرکس برداشت نداشته دیگه شانسش بوده...بعضی وقتها پندینگ میمونه و بعضی وقتها انجام میده...اونایی که میگن اسکمه درست میگن اما مثل سایتهای شرط بندی میمونه شانس و اقبال مهمه...که من شانسم خوب بود...باور ندارید که برداشت کردم به جیمیل من پیام بدید تا عکسشو براتون بفرستم....والا تو این زمونه هرچی مفت باشه کلفت باشه.
maryam
سلام دوتا نکته اولین که من زیاد رو این جور سایتا تحقیق کردم بعضی مواقع هم پرداخت داشته خودممم یکی ازاونا بودم اول اینکه خوب نسخه رایگانشو با عضو گیری امتحان کنید حتما شیشتا عضو داشته باشید احتمالا بهتون بده ولی به هیچ وجه ریسک نکنید بخرید این ادمین سایتم بهش میگم داره دروغ میگه هیچ کی بدون تحقیق نمیره سراغ یه کاری و تو بدون تحقیق حتی حالت رایگانشم امتحان نکرده که ببینی پول میده یا نع 20ملیون دادی معلومه دروغ میگی عزیزم
محمد
سلام
شما سایت پیشنهادی دارین برای استخراج اینجور ارزها؟!(البته معتبر باشه)
اینجور سایت ها معتبر نیستن
صابر
با سلام ایران چون تحریم هست سخت میتونی برداشت بزنی با سرور مجازی اونم کانادا کار کن و فقط با یک اینترنت اگه همراه اول هستی فقط با همون وارد شو با ایننرنت دیگه به کیف پولت وصل بشی دیگه وارد نمیشه من خودم برداشت داشتم مشکل نداشتم هم رایگان هم طرح فقط سرور مجازی با اینترنت ایران اصلا وصل نشید
Ali
سلام خسته نباشید برنامه اتریوم واقعی کدومه پس ؟؟؟میشه معرفی کنید؟ اگه کسی میدونه؟
Mojtaba
سلام من ۰.۱ زدم برداشت شع دیروز زدم ولی هنوز نرختع
برا اونایی ک ریختع چند روزه ریخته؟
امیر
منم 2 تا اتریوم گذاشتم و ارتقا دادم تا حالا 10 تا استخراج کرده ولی پرداختی نداره چندین ماه شده حواستون به سرمایتون باشه اگه خبری مبنی بر گرفتن اتریوم از این سایت به دستتون رسید به منم بگید ممنونم
سلام وقتتون بخیر 

اینگونه سایت ها اصلا به طریقی هستن که اصلا نمیشه ردشون رو بزنیم و ببینم کی ساخته و کجاش

ما هم در یکی از حسابامون خیلی ضرر دادیم 

Asad
سلام چطوری میشه کلا متوقفش کرد؟؟
سلام اصلا چیزی استخراج نمیکنه ک متوقف کنید فقط داره یه عدد رو هی زیاد میکنه حتی اگه نت رو خاموش کنید باز میبینید داره این کار رو انجام میده از سایت خارج بشید و دیگه فعالیت نکنید همین
محمدی
سلام ممنون میشم بفرمائید چطوری از سایت https://ethonline.io/ اتریوم استخراج شده را به کیف پول انتقال ذهم
کیف پولتون رو توی این سایت اول وارد میکنید ولی متاسفانه این سایت پرداختی نداره و بهتره بیخیال اتریوم های خودتون بشید روی پندینگ میمونه و پرداخت نمیکنه
شامپو
منم برداشت داشتم قبلا حول شدم واریز کنم بیشتر برداشت کنم که فهمیدم کلاهبرداریه اصلا برداشتی صورت نمیگیره دیگ لطفا اقدام نکنید واس واریز
سلام تشکر از نظرتون
radin
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام
به صورت رایگان اتریم استخراج کنید
ثبت نام فقط با آدرس کیف پول اتریم خود چیزی لازم نداره
اینم آدرس سایتش
***************************
من برداشت داشتم در حالت رایگان
سایت خیلی خوبیه
کسب درامد بدون سرمایه گذاری
اینم عکس ارسالش به کیف پولم
https://uupload.ir/files/zo77_اتریم.png
https://uupload.ir/files/e3ta_70d3f17a-0369-4d24-adbe-27ebe07269ac.jpg
چرا دروغ میگی به ملت اخه این کجا پنل این ساایت هست اگر شما راست میگید از پنل خودتون و برداشتها عکس بفرستید

این سایت پرداختی نداره و فقط به ازای خریدی که زیرمجموعه های شما از سایت برای ارتقای حساب میخرن بهتون پول میده 
و کاملا کلاه برداری هست
مرتضی
سلام دوستان من خودم به شخصه توی این سایت هیچ پلنی رو نخریدم ولی فقط 6 تا زیر مجموعه جمع آوری کردم و به من هر ماه پرداختی داره
از نظر من نه توی این سایت بلکه توی هر سایت دیگه ای شبیه به این سایت اصلا سرمایه گذاری نکنید یادتون باشه تحریمیم و هر موقع امکان داره اون سایت اسکم شه مثل hourlyminer یا comex trade من خودم توی این سایتا سرمایه گذاری کردم خداروشکر ضرری ندیدیم ولی هردوشون اسکم شد پس حواستون باشه دوستان
علاوه بر سرمایه گذاری حتی نباید زیرمجموعه گیری هم انجام بدیم بهتره که دنبال یه روش بهتر کسب درآمد از اینترنت باشیم
بهنام
سلام
بنده تا حالا از این سایت برداشت داشتم.
اون افرادی مه نتوانسته اند برداشت کنند به خاطر اینه که سایت به صورت رندوم پرداخت داره و شانسی پرداخت می کنه شاید هم به خاطر زیرمجموعه ها است چون من زیر مجموعه نسبتا زیادی داشتم.
این رو گفتم چون برداشت داشتم و به کیف پولم واریز شد ولی سرمایه گذاری در این سایت رو پیشنهاد نمی کنم.
تشکر از شما
Sobin
اصلا مشخص نیس من خودم دو تا اکانت تو دو تا گوشی مختلف ساختم به یکیشون ۰.۱ پرداخت کرد یکی دیگشون پندینگ موند.
تشکر از نظرتون
0
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
****** *** *********** ** *** ** ***** ****** ** ***** ** ****** ******* *****
اینم روشی برای کلاه بردایه این حماقت شماست که اول پول میزارید اول مطمئن شید اسکم نیست بعد ارتقا دهید حسابتون رو
مثل اینکه فراموش کردید تحریمیم اول تحقیق کنید ** ******* ** ** ** *** **** ***** ***** * ******* *** ** ****** *** ****
***** *** ***** ******
****** ** ******* *** ****** **
تشکر از نظر شما
مهدی
https://ethonline.io سلام من یه کیف پول اتریم داشتم روگشیم حذف شد رمزشا بلدم ولی خود کیف پول نمیدونم چیه اسمش ساده بود وفقط از اتریم پشتیبانی میکرد
اول ادرسشم اینه 0xf598Be4189 اگه کسی فهمید خبر بده ادرس سایتی که پیشنهاد کرد بلاست
زیاد پیگیر نباش
Sh
من خودم امروز از این سایت برداشت کردم شما نباید سرمایه گذاری میکردین
احمد سرخس
0x50Ce566e9cb6d9A4ab714ceF68A1eCbc30Cc20A8
9367
رمز است سایت کلاهبرداری
بنده حواله اتر زدم تو بلاک چین چک کنید پنلم اپپ نشده
عیسی
آقایووون ی ذره تفکر داشته باشید طرف ازتون اتریوم میخاد یعنی کلاهبردار چون رد ارز دیجیتال نمیتونی ی تازه کارم باشی متوجه میشید اکثرشون دلار میگیرند
بله خیلی خوبه که شما در این زمینه وارد هستید 
امیدوارم کسی دیگه توی دام این سایت نیفته
محمد
اگه کسی از این سایت اتریوم استخراج کرده لطفا بمن اطلاع بدین
ممنون میشم راهنمایی کنین
آیدی تلگرامم
@nrzzrn
همه استخراج میکنن ولی برداشت نداره
محمد
سایت اسکم است
سلام بله
shayan
دوست عزیز اگر شما میخواستی تست کنی که این سایت اسکم هست یا نه مطمئنا ۲ اتریوم یا ۰.۵ اتریوم میدادی واسه پلن نه ۱۰ اتریوم
پس لطفا واسه تبلیغ کسب و کار خودت دروغ تحویل مردم نده
سلام وقت بخیر
من نیازی به دروغ ندارم که تحویل مردم بدم
من حتی اون سایت رو دیگه کلا ول کردم 
حتی میتونی بیای پسورد و ایمیلش رو بدم برو ببین

حتی کار کنید یا نکنید به من مربوط نمیشه فقط دلسوزانه میگم که سرمایه خودتون رو نریزید تو این سایت ها
پارسا
سلام من سرمایه ندارم و میخام یه درامد داشته باشم حالا کم باشه مشکلی ندارم چه سایتی پیشنهاد میکنید
سلام دوست عزیز این روز ها کسب و کار اینترنتی از بازاریابی بسیار پرسود هست 
پیشنهاد میکنم عضو سایت https://daramadvip.ir
آموزش کسب درآمد هم در وبلاگ زیر هست
Daniel
سلام
تو بخش رایگان وقتی به ۰.۱ رسید برداشت داره؟
سلام ما هم در بخش رایگان و هم در حساب های ارتقا یافته بررسی کردیم 
ولی برداشت نمیدن 
پیشنهاد ما اینه در این سایت عضو نشید
علی
از بخش رایگانش میشه استفاده کرد؟
بله میشه
محمد
من از این سایت استفاده می کنم و 0.2 ایتریومبرای طرح بیسیک ارتقا دادم و کار میکنه و خدا را شکر هیچ مشکلی نداره، مثل اینکه شما وارد نبودید و یا جایی اشتباه کردید.


درود فراوان
یه مدت که گذشت بلاک میکنه حساب کاربریتون رو 
Saeedtr
سلام ممنون از اطلاع رسانیتون,سایت معتبری برا ماینینگ اتریوم سراغ دارین معرفی کنین؟
سلام سایت های استخراج اتریوم دیر یا زود همشون اسکم هستن

اگه دنبال یه روش آسون برای کسب درآمد از اینترنت هستید پیشنهاد می کنم روش کسب درآمد رد مانی رو دریافت کنید7


ناشناس
من میخواستم در این سایت سرمایه گذاری کنم و حسابم رو ارتقا بدم ممنونم از این راهنمایی بزرگ شما
خواهش میکنم 
من خودم بیش از 20 میلیون به ارتقا حساب در این سایت پرداختم و حالا متوجه شدم که اسکم بود و تنها دلیل برای اشتراک این پست این بود که هموطنان عزیزمو از وارد شدن به این دام آگاهی بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد