دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب

دانلودکتاب صوتی اثر مرکب

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب

کتاب صوتی اثر مرکب (میکرو کتاب)، اثر دارن هاردی کتابی قدرتمند و عملی است که بر اساس سال‌ها تجربه‌های اثبات شده و مفید نوشته شده است و به شما آموزش می‌دهد که چگونه از استعدادهای خود استفاده کنید. در این کتاب اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌تر از آن ادامه داشتن آن را یاد می‌گیرید.

دانلود رایگان کتاب صوتی اثر مرکب

بیایید با هم صادق باشیم!

شما هرگز با یک هفته تمرین مثبت اندیشی و تلاشی که عدم اشتیاق آن را در اعماق وجودتان حس می‌کنید، به موفقیت دست نخواهید یافت.

بیایید صادق‌تر باشیم!

در کتاب اثر مرکب (the Compound Effect) شما با یک برنامه واقعی به همراه راهکارهای واقعی که منجر به تغییر زندگی و واقعیت بخشیدن به آرزوها می‌شود آشنا می‌شوید. این کتاب جهشی برای درآمد، زندگی و موفقیت شماست.

همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم. اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که "دارن‌هاردی" با بررسی تک تک آن‌ها، به آن رسیده است.

این کتاب به شما می‌گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید تبدیل کند. همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید.

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید.

هیچ فرمول معجزه آسایی وجود ندارد.

شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی‌شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان‌تر نخواهید شد.

خیلی عالی بود اگر می‌شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست.

باید آن‌ها را بدست آورید و دارن‌هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگیمان وجود دارد باید این کار را انجام داد.

با کنترل نیروی اثرمرکب. چیزی که در این کتاب به شما گفته می‌شود، نتیجه ۱۶ سال تحقیقات و تجربه دارن‌هاردی با بهترین اساتید دنیاست.

قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است.

در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

دارن هاردی (Darren Hardy) ناشر و دبیر تحریریه مجله موفقیت است.

حدود شانزده سال است که جزو سرآمدان صنعت موفقیت و پیشرفت شخصی است و خود هاردی این را نتیجهٔ به کار بردن اصولی می‌داند که خودش در کتاب اثر مرکب دربارهٔ آن نوشته است.

این کتاب صوتی در قالب میکروکتاب به شما عرضه شده تا با صرف هزینه و زمان کمتر از تمام بخش‌های اصلی و مهم، به دور از حاشیه و اضافه گویی کتاب اصلی از محتوای آن بهره‌مند شوید.

میکروکتاب‌ها تحت قواعد و استانداردهای خلاصه نویسی برای شما چکیده شده‌اند.

شما با شنیدن آن‌ها‌‌‌ همان اطلاعات مفیدی را دریافت می‌کنید که کتاب اصلی در اختیارتان می‌گذارد.

دانلود کتاب صوتی اثر مرکب 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم 

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم

قسمت چهاردهم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد