پرداخت کارت به کارت و دریافت پکیج

پرداخت هزینه پکیج بصورت کارت به کارت

اگر نمی توانید آنلاین ، هزینه پکیج را پرداخت و پکیج را دانلود کنید، می توانید بصورت کارت به کارت هزینه را پرداخت کنید.

هزینه پکیج درصورت پرداخت کارت به کارت: 32،500 تومان 

شماره کارت ما

6037997235164218

نام صاحب حساب:  علی میرمحمدلو

ایدی تلگرام ما جهت دریافت رسید:

SuppoortFa@

توجه کنید!!!

1- بعد از پرداخت هزینه رسید خود را بصورت فایل تصویری (عکس) به ربات ما در تلگرام ارسال کنید و لینک دانلود پکیج کسب درآمد را دریافت کنید.

2- از پرداخت های فشینگ یا رسید های جعلی جداََ خودداری فرمایید،در صورت مشاهده برخورد خواهد شد.

3-درصورت وجود هر گونه مشکل در مراحل پرداخت به ربات ما پیام دهید.

سارا
سلام ، از دیروز رفتم به قسمت درآمد زایی و الان خداروشکر روزی 1 میلیون درآمد کسب میکنم خدا خیرتون بده
ناصر
دوره کاملی بود خداقوت میگم به شما
مهتاب
سلام من یک فایل دریافت کردم دانلودش کردم ولی الان نمیدونم باید چیکار کنم کلا گیج شدم میشه توضیح بدین چجوریه
حسین
چجوری پکیج رو دریافت کنم
سید مجتبی قائم مقامی
سلام مراحل پرداخت انلاین انجام شد اما لینک دانلود ارسال نشد
یکتا
سلام . خسته نباسید . من می خواستم پکیج رو سفارش بدم از طریق کارت به کارت اما خطا میزنه باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟
هادی
سلام واسه من یه پی دی اف اومده میگه توش لینک دانلود هست ولی هیچکدوم نبود
اگه میشه لینک برام بفرستید مسئولین رسیدگی کنند
هادی
سلام من رسید برای ربات فرستادم یه پی دی اف اومد تو اون پی دی اف چندتا لینک هستش لینک دانلود کدومه ممنون میشم اگه لینک برام بفرستید🙏🙏
هادی
سلام من از رسید عکس گرفتم و برای ربات فرستادم ربات یه چیز انگلیسی میگه نمیدونم چیه خواهش میکنم پیگیری کنین
هادی
سلام من از رسید عکس گرفتم و برای ربات فرستادم ربات یه چیز انگلیسی میگه نمیدونم چیه خواهش میکنم پیگیری کنین
amirhossin
سلام من این پکیج رو خریدم و عکس پرداختی رو برای ربات فرستادم ولی نه جوابی و نه لینک دانلود بع من داده شده است
در ربات پیام فرستادیم
رضا
من از کجا بدونم که اندروید من میاد مانه مطمن باشم
سلام دوست عزیز 
ما در  انواع مدل گوشی های اندورید تست کردیم و 100% کار میکنه 
علاوه بر اون می تونید در تبلت یا لپتاب هم این پکیج رو استفاده کنید
علی اصعرقاسملو
سلام تلکرام ندارم چطورتصویر رسیدراارسال کنم
به ایمیل ما ارسال کنید در پایین سایت آدرسش موجود هست

علی اصعرقاسملو
سلام تلکرام ندارم چطورتصویر رسیدراارسال کنم
به ایمیل ما ارسال کنید در پایین سایت آدرسش موجود هست

علی اصعرقاسملو
سلام تلکرام ندارم چطورتصویر رسیدراارسال کنم
به ایمیل ما ارسال کنید در پایین سایت آدرسش موجود هست

ماهان
من می‌خوام با کارت به کارت بخرم تلگرام ندارم عکس رسید رو بخوام بفرستم چه جوری؟

فاطمه
سلام تشکر میکنم از سایتتون
خواهش میکنم
جواد
سلام واقعا نمیشه به سایت های اینترنتی اعتماد کرد ممنونم که پرداخت کارت به کارت رو فعال کردید
درسته تشکر از اعتمادتون
حمیدمحمدی
سلام نمیشه پکیج پیک بیاره هزینه پیک راهم پرداخت میکنیم
خیر قربان فقط پرداخت آنلاین هست
Sana
سلام وقتتون بخیر من نمیتونم با پشتیبانی تماس برقرار کنم لطفا پاسخ بدید
الهام
خیلی ممنون بابت خرید کارت به کارتی
بهتر از پرداخت اینترنتی هست
امین غزالی
اینم رسید.
شما بابت پرداخت 37,500 تومان در زرین پال، معادل 500 تومان هدیه از اپ امتیاز دریافت کردید.
نصب اپ امتیاز:
https://l.emtiyaz.app/dl
تشکر از خریدتون به پشتیبانی پیام بدید 

Kioookiaaa@
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی

افراد آنلاين:
نقشه سايت یک آکادمی تمامي حقوق متعلق به سايت درآمد ویژه فیلمزی دانلود سریال مي باشد